• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
شهردار زرین‌شهر:

فطر، تجلی شکوه فطرت و نماد یک ماه بندگی است

  • کد خبر : 18756
  • 13 اردیبهشت 1401 - 8:42
فطر، تجلی شکوه فطرت و نماد یک ماه بندگی است
شهردار زرین شهر گفت: فطر، بدرقه‌ای برماه رمضان، فرصتی برای چیدن میوه‌هایی که از فطرت می‌جوشد و روز نزول شادی و شکرانه یک ماه عبادت و بندگی است.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حسین اسماعیلی‌احمدی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:
فطر، تجلی شکوه فطرت و نماد یک ماه بندگی است، که مسلمانان با قدر دانستن این ماه مبارک و با به جا آوردن روزه به عنوان یک امر واجب، از این خان کرم بهره معنوی و اخروی برده و برگزیدگان حریمِ دوست را به پاداشِ حضور مؤمنانه در ضیافت‌الله فرا می‌خواند.
فطر، بدرقه‌ای برماه رمضان، فرصتی برای چیدن میوه‌هایی که از فطرت می‌جوشد و روز نزول شادی و شکرانه یک ماه عبادت و بندگی است.
فطر، فرصتی برای تشریک مساعی، اتحاد و انسجام و‎ ‎ترجمان پیوند دوستی، برادری و ‏همصدایی مسلمانان جهان برای تحقق آرمان‌های دین مبین اسلام است.
اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان متدین زرین شهر در ماه رمضان، عید سعید فطر را به شهروندان شریف خطه طلایی ایران تبریک عرض می کنم.
امید است برکت این عید سعید بزرگ و فرخنده، و با بهره گیری از آموزه های رفیع دین مبین اسلام و با همدلی و برادری و دوستی در میان شهروندان خطه طلایی ایران، تصویری زیبا از این دین رحمانی را به تمام جهانیان عرضه نماییم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=18756

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.