• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

اسکوچیچ زیر ذره بین «ورلدساکر»

  • کد خبر : 18952
  • 14 اردیبهشت 1401 - 14:55
اسکوچیچ زیر ذره بین «ورلدساکر»
مجله «ورلدساکر» در گزارشی به معرفی دراگان اسکوچیچ پرداخت و از حضور وی در تیم ملی فوتبال ایران و برنامه های وی برای حضور در جام جهانی قطر نوشت.

به گزارش نبض وطن به نقل از ایرنا،  ورلدساکر در این گزارش به گفت‌وگوی خود با سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اشاره و سکان‌دار هدایت ایران در جام جهانی را معرفی می‌کند.

در این گزارش به محل تولد اسکوچیچ اشاره شده، اینکه او در شهر «رییکا» متولد شده و در دوران ورزشی خود در سال‌های ۱۹۸۷ تا ۲۰۰۴ در پست میانی توپ زده است. اسکوچیچ از سال ۲۰۰۴ به مربیگری روی آورد و در سال ۲۰۲۲ با ایران راهی جام جهانی قطر شد.

در ادامه این گزارش آمده است، اسکوچیچ به عنوان یک بازیکن با دنیای فوتبال خداحافظی کرد تا در عرصه مربیگری به کار خود ادامه دهد. او قبل از اینکه در ایران کار کند هدایت ۸ تیم باشگاهی را بر عهده داشت و در این کشور نیز در ۴ تیم باشگاهی کار کرد. اسکوچیچ در ۲۰۰۶ تیم ریکا را به قهرمانی جام حذفی کرواسی رساند تا یکی از بهترین روزهای مربیگری خود را تجربه کند.

در بخش دیگری از این گزارش به کشورهایی که اسکوچیچ در آن کار کرده، اشاره شده است. اسلوونی، کویت و عربستان از جمله کشورهایی است که سرمربی کنونی تیم ملی فوتبال ایران در آنجا کار و فعالیت داشته است. او در سال ۲۰۱۳ راهی تهران شد تا هدایت ملوان بندرانزلی را بر عهده بگیرد. اسکوچیچ در سالی که فولاد قهرمان ایران شد با ملوان به مقام هفتمی رسید، بعد از این لیگ بر روی نیمکت فولاد خوزستان نشست و هدایت این تیم جنوبی را بر دست گرفت.

نویسنده این مطلب به آمار درخشان اسکوچیچ با تیم ملی فوتبال ایران در راه جام جهانی هم اشاره و تاکید دارد، اینکه او در ۱۴ بازی با تیم ملی فوتبال ایران موفق به کسب ۱۳ برد و یک شکست شده و با صدرنشینی در گروه خود به جام جهانی قطر صعود کرده است.

این مجله به بازی حساس تیم‌های ملی فوتبال ایران و آمریکا در جام جهانی ۲۰۲۲ هم پرداخته است. این که هر دو مربی تاکید دارند بر روی این بازی و نتیجه آن تمرکز داشته و می‌خواهند با دست پر از زمین خارج شوند.

گفتنی است تیم ملی فوتبال ایران در گروه دوم جام جهانی قطر با تیم‌های انگلیس، آمریکا و برنده پلی آف اروپا همگروه است.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=18952

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.