• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

مطالبات بحق شهروندان همواره باید مورد توجه قرار بگیرد

  • کد خبر : 19166
  • 19 اردیبهشت 1401 - 12:41
مطالبات بحق شهروندان همواره باید مورد توجه قرار بگیرد
شهردار زرین شهر گفت: شهرداری زرین‌شهر در دوره ششم مدیریت شهری توجه ویژه‌ای به اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام داشته است؛ بر همین اساس تلاش شده در بودجه‌ریزی ۱۴۰۱ نیاز شهر و مطالبه شهروندان به‌گونه‌ای مورد توجه قرار بگیرد که بازخورد اجرایی شدن برنامه‌ها و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در محلات مختلف شهر منعکس و نمایان شود.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حسین اسماعیلی‌احمدی با بیان اینکه مطالبات بحق شهروندان همواره باید مورد توجه قرار بگیرد، اظهار کرد: شهرداری زرین‌شهر در دوره ششم مدیریت شهری توجه ویژه‌ای به اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام داشته است؛ بر همین اساس تلاش شده در بودجه‌ریزی ۱۴۰۱ نیاز شهر و مطالبه شهروندان به‌گونه‌ای مورد توجه قرار بگیرد که بازخورد اجرایی شدن برنامه‌ها و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در محلات مختلف شهر منعکس و نمایان شود.

وی شهدا را سند افتخار جامعه دانست و افزود: آرامش و آسایش امروز، کشور مرهون ایثارگری‌ها و خون پاک شهدا است. مزار پاک آنان مامن بسیاری از دلدادگان کوی شهدا و خانواده آن‌ها است، از این رو باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که گلزار شهدای زرین‌شهر از فضای مناسب برخوردار باشد.

شهردار زرین‌شهر تصریح کرد: با توجه به مطالبه شهروندان و خانواده شهدا و ایثارگران برای اتمام پروژه مسقف‌سازی گلزار شهدا و علی‌رغم اینکه اعتباری برای آن در بودجه ۱۴۰۰ شهرداری پیش‌بینی نشده بود، تکمیل این پروژه در دستور کار مدیریت شهری دوره ششم قرار گرفته است.

اسماعیلی‌احمدی با بیان اینکه اتمام پروژه سقف گلزار شهدای زرین‌شهر نیازمند اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال است، ادامه داد: طی سال‌های گذشته نصب پایه‌های این پروژه انجام شده اما اجرا و نصب سازه فضایی آن باقی مانده است؛ از این رو در گام نخست آنالیز هزینه اتمام این پروژه به‌روزرسانی شد.

وی اضافه کرد: با نگاه مثبت اعضای شورای شهر مصوبه اخذ و با انتخاب پیمانکار پروژه و تخصیص اعتبار، پروژه مسقف‌سازی گلزار شهدای زرین‌شهر به مرحله اجرا رسید.

شهردار زرین‌شهر عنوان کرد: سازه فضایی این پروژه توسط پیمانکار آماده و به زرین‌شهر منتقل شده است. درحال‌حاضر در حال تکمیل بافت سازه هستیم و امیدواریم طی روزهای آینده نصب سازه انجام شود.

اسماعیلی‌احمدی خاطرنشان کرد: براساس رایزنی‌های صورت گرفته با بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنجان مقرر شد ساندویچ پانل مورد نیاز اجرای این پروژه که نیازمند یک میلیارد تومان اعتبار است با تخصیص اعتبار از سوی این نهاد به پایان برسد تا به یکی از مطالبات چندین ساله شهروندان، خانواده شهدا و ایثارگران جامه عمل پوشانده شود و شاهد افزایش رضایتمندی آنان باشیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=19166

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.