• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
امام جمعه زرین شهر:

آرمان‌های امام خمینی(ره) در رفتار مقام معظم رهبری مشهود است

  • کد خبر : 19438
  • 13 خرداد 1401 - 15:31
آرمان‌های امام خمینی(ره) در رفتار مقام معظم رهبری مشهود است
امام جمعه زرین شهر گفت: آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران مسیر سعادت، پیشرفت فردی و اجتماعی مردم ایران بوده و آرمان‌های امام راحل امروز در سخنان و رفتار مقام معظم رهبری مشهود است.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حجت الاسلام قاسم باقریان در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه زرین شهر ضمن اعلام انزجار از توطئه دشمنان علیه اسلام و ایران و ایران اسلامی اظهار کرد: به توطئه‌های دشمنان علیه اسلام و ایران اسلامی نباید واکنش احساسی نشان داد بلکه باید با حفظ هوشیاری از این توطئه‌ها اعلام انزجار کرد.

وی افزود: دشمنان در اجرای توطئه‌های خود در ابتدا به دنبال ایجاد تفرقه و نفاق بوده تا بتواند برنامه‌های شوم خود را در سایه ایجاد اختلافات توطئه به مرحله اجرا برساند از این رو دشمن شناسی، درک زوایای مختلف توطئه دشمنان و آشکارسازی نکات مخفی آن بسیار مهم است.

امام جمعه زرین شهر تصریح کرد: اعلام انزجار اگر با هوشیاری و درایت همراه شود دشمن در اجرای توطئه اصلی ناکام خواهد گذاشت بر همین اساس اقدام دشمنان اسلام ناب محمدی به ویژه صهیونیست در توهین به مقدسات با تولید فیلم موهن را محکوم کرده و خواستار برخورد قاطع از سوی مراجع ذیصلاح هستیم.

وی ادامه داد: در این میان باید با دست‌های پنهانی این توطئه نیز آشنا باشیم تا فریب نخوریم از این رو صاحب نظران، کارشناسان، هنرمندان و… به میدان آمده و با تحلیل‌های خود کمک کنند زوایای پنهانی توطئه‌های دشمنان برای مردم بازگو شود.

باقریان اضافه کرد: صاحب نظران و کارشناسان باید به دور از احساسات و مسائل سیاسی و جناحی ابعاد توطئه‌های دشمنان را برای مردم با زبان ساده بازگو کنند تا آحاد افراد جامعه عمق توطئه را درک کنند و چنانچه مردم به درستی با زوایای پنهانی دشمنان داخلی و چه خارجی آشنا شوند برنامه‌های شوم دشمنان یکی پس از دیگری خنثی خواهد شد.

وی عنوان کرد: انتخاب مسیر شیطان بسیاری از بزرگان را نیز به گمراه کرد چراکه این مسیر اعتقادات و باروهای جامعه را تحت تأثیر قرار می‌دهد و بر همین اساس برخی از شبکه‌های ماهواره‌ای به نام دین و ائمه اطهار فعالیت کرده و به عنوان سربازان شیطان مسیر را برای اجرای توطئه‌های دشمنان و مجریان اصلی هموار می‌کنند.

امام جمعه زرین شهر خاطرنشان کرد: آسیب رساندن به اعتقادات دینی یکی از محورهای اصلی توطئه دشمنان به شمار می‌آید و شیطان نیز دقیقاً از همین ابزار برای گمراهی انسان‌ها استفاده می‌کند بر همین اساس امروز شاهد توهین دشمنان به مقدسات ادیان مختلف به ویژه شیعیان است.

وی با بیان اینکه نسل جوان باید با آرمان‌ها و روش و منش امام راحل آشنا شود، متذکر شد: نسل جدید و آینده انقلاب اسلامی باید با آرمان‌های امام خمینی (ره) آشنا شود تا اسیر توطئه‌های دشمنان و تبلیغات آنها نشوند.

باقریان تاکید کرد: آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران مسیر سعادت، پیشرفت فردی و اجتماعی مردم ایران بوده و آرمان‌های امام راحل امروز در سخنان و رفتار مقام معظم رهبری مشهود است.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=19438

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.