• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

امینی: نام بلند خیرین شهر باغبادران همواره در تاریخ ایران زمین زنده خواهد ماند

  • کد خبر : 19453
  • 13 خرداد 1401 - 19:42
امینی: نام بلند خیرین شهر باغبادران همواره در تاریخ ایران زمین زنده خواهد ماند
شهردار باغبهادران گفت: ایثار و ایمان خیران از جنس مهربانی، عطوفت و همدلی است چراکه با فعالیت این قشر مؤثر در مسیر جهاد فی‌سیبل‌الله بارقه‌هایی از امید در دل جامعه به زیبایی نقش می‌بندد و در اذهان عمومی ماندگار خواهند شد.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حجت الله امینی باغبادرانی در آئین تجلیل از خیران دانشگاه پیام نور، شهر باغبادران را شهر ایثار و شهادت، زادگاه دانشمندان بزرگ و فرهیخته و انسان‌های نیک‌اندیش دانست و اظهار کرد: باغبادران را در حوزه‎‌های مختلف شهر اولین‌ها می دانند اما باید به این نکته اشاره کرد که عمده خدماتی که در طول سالیان متمادی در شهر باغبادران انجام گرفته به همت شهروندان و خیرین این شهر بوده و انتظار می‌رود زمانی که خیرین و شهروندان در مسیر توسعه و آبادانی شهر حرکت می‌کنند دستگاه‌های دولتی و عمومی مستقر در این شهر نیز به شکل جهادی به میدان آمده و وظایف ذاتی خود را به سرانجام برسانند.

وی خیرین را جلوه‌هایی از ایثار و ایمان دانست و افزود: ایثار و ایمان خیرین از جنس مهربانی، عطوفت و همدلی است چراکه با فعالیت این قشر موثر در مسیر جهاد فی‌سیبل‌الله بارقه‌هایی از امید در دل جامعه به زیبایی نقش می‌بندد و در اذهان عمومی ماندگار خواهند شد.

شهردار باغبادران با بیان اینکه نام بلند خیرین شهر باغبادران همواره در تاریخ ایران زمین زنده خواهد ماند، تصریح کرد: جامعه خیرین شهر باغبادران به عنوان یک جامعه قدیمی و مستقل نقش بی بدیلی را در توسعه شهر در حوزه‌های مختلف داشته اند و باید دست چنین افرادی را بوسید.

وی اضافه کرد: خیرین باغبادران به لحاظ ساخت مدرسه و تلاش برای راه اندازی دانشگاه پیام نور این شهر خوش درخشیده به گونه‌ای که این مهم هیچ‌گاه دچار رکود و تعطیلی نشده است و این افتخار بزرگی برای آموزش و پرورش و مراکز عالی آموزشی به شمار می‌آید.

امینی جامعه خیرین را چشم و چراغ شهر باغبادران دانست و عنوان کرد: فعالیت خیرین شهر باغبادران به گونه ای است که همیشه از آنان به نیکی یاد خواهد شد و این تفکر ارزشمند و جهاد فی‌سیبل‌الله آنان به گونه ای است که در این دنیا و آخرت برای آنان صالحات و باقیات به جای می‌گذارند و نزد خدا جایگاه والایی دارند.

وی با بیان اینکه خیرین نیک اندیش باید در جامعه معرفی شوند،  خاطرنشان کرد: افرادی که از خودشان می گذرند تا دیگران رشد کنند برای تک تک ما الگو هستند و برهمین اساس باید به عنوان الگوهای بی بدیل در جامعه معرفی شوند تا فرهنگ انجام کار خیر در شهرهای ایران ترویج و نسل جدید با این فرهنگ ارزشمند به خوبی آشنا شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=19453
  • نویسنده : زهرا جعفری

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.