• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
امام جمعه زرین شهر:

خسارت سنگین کشاورزان متوجه غفلت مسئولان است

  • کد خبر : 19521
  • 20 خرداد 1401 - 15:31
خسارت سنگین کشاورزان متوجه غفلت مسئولان است
امام جمعه زرین شهر گفت: کشاورزی شهرستان لنجان نیازمند اقدام فوری مسئولان امر در شهرستان، استان و کشور است و چنانچه فوراً اقدام لازم انجام نشود خسارتی جبران ناپذیر به کشاورز شهرستان وارد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حجت الاسلام قاسم باقریان در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه زرین شهر مردمی بودن و مردمی ماندن مسئولان کشور را یک اصل مهم دانست و اظهار کرد: مردمی بودن به شعار دادن و رفتارهای تبلیغاتی و شعاری نیست و مسئولان باید در میدان عمل این مهم را به منصه ظهور برسانند به گونه‌ای که مردم این واقعیت را لمس کنند.

وی افزود: ملت ایران زمانی که مردمی بودن و مردمی ماندن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را دیدند عاشق او شدند و امروز نیز یاد شهید سلیمانی و فرهن گ و منش رفتاری این شهید والامقام برای دشمن بسیار خطرناک است.

امام جمعه زرین شهر تصریح کرد: مردم اگر لمس کنند مسئولان در تمامی ابعاد مردمی هستند و همچون توده مردم رفتار می‌کند، محکم و استوار از مسئولان حمایت می‌کنند و نباید فراموش کرد پشتوانه مردمی برای مدیران بسیار مهم و اثر گذار است.

وی ایمان و پشتوانه مردمی را رمز موفقیت نظام اسلامی دانست و گفت: اگر ایمان و پشتوانه مردمی از نظام و نهادهای کشور وجود نداشت هیچ‌گونه پیشرفتی محقق نمی‌شد.

باقریان عنوان کرد: اگر نیروهای مسلح، سپاه پاسداران و بسیج از ایمان و پشتوانه مردمی تهی بود هیچ‌گونه پیشرفت و اقتداری برای کشور و انقلاب به وجود نمی‌آمد از این رو سبک زندگی امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در خصوص مردمی بودن و مردمی ماندن بهترین الگو برای مدیران کشور است که با تأسی از سیره زندگی ایشان خدمت بی منت به مردم را سرلوحه امور قرار دهند.

وی با بیان اینکه خسارت سنگین میلیاردی کشاورزان مظلوم و انقلابی شهرستان لنجان متوجه غفلت مسئولان است، گفت: کشاورزی شهرستان لنجان نیازمند اقدام فوری مسئولان امر در شهرستان، استان و کشور است و چنانچه فوراً اقدام لازم انجام نشود خسارتی جبران ناپذیر به کشاورز شهرستان وارد خواهد شد.

امام جمعه زرین شهر ادامه داد: همواره این نکته را گوشزد کرده‌ ایم که اگر آب برای کشت به کشاورزان اختصاص نمی‌یابد باید از همان صادقانه این مسئله را با آحاد مردم خصوصاً کشاورزان در میان بگذارند نه اینکه سکوت کرده تا کشاورز مظلوم با سختی بسیار مقدمات کشت برنج را فراهم کند و بعد یکباره آب برای حفظ کشت انجام شده فراهم نباشد. این عملکرد خطایی بزرگ و ظلمی آشکار به کشاورزان زجر کشیده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر نیز فرصت بسیار اندک است و باید همه با وحدت، همدلی و صبوری همیشگی کشاورزان و همت جهادی مسئولان امر در تمامی رده‌ها کشاورزی شهرستان را نجات دهیم و قطعاً کوتاهی هیچ فرد و مسئولی در این زمینه پذیرفتنی نیست.

باقریان با بیان اینکه کشاورزان نیازمند توجه جدی و حمایت عملی هستند، اظهار کرد: وضعیت کشاورزی شهرستان لنجان همچون انسان بیماری است که نیازمند اقدام و درمان فوری و حیاتی است و به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست که کشاورزان تاوان بی مدیریتی و عدم برنامه‌ ریزی مسئولان را بدهند.

وی با اشاره به توصیه و تذکرات مقام معظم رهبری در حرم مطهر امام خمینی (ره)، افزود: منویات معظم‌ له نیازمند توجه همه مردم به ویژه مسئولان است، تذکرات و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب نباید صرفاً در حد شعار برای مردم و مسئولان باقی بماند بلکه هر کس در حد توان و مسئولیت خود باید برای جامعه عمل پوشاندن به این فرمایشات عمل کند.

امام جمعه زرین شهر با بیان اینکه ایجاد روحیه یأس و ناامیدی بین مردم یکی از توطئه‌های همیشگی دشمن بوده است، گفت: یکی از توصیه‌های مهم مقام معظم رهبری حفظ روحیه امید بین مردم است و اینکه اجازه ندهیم دشمن با استفاده از ظرفیت رسانه‌های خود این دروغ بزرگ را در جامعه القا کند که جمهوری اسلامی به بن بست رسیده است.

وی عنوان کرد: دشمن می‌داند چنانچه مردم را نسبت به نظام، انقلاب و مسئولان ناامید کرد، می‌تواند به پیروزی توطئه‌ های خود امیدوار باشد و چنانچه مراقب نباشیم دشمن با ناامیدی به اهداف شوم خود دست پیدا خواهد کرد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=19521
  • نویسنده : زهرا جعفری

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.