• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار زرین‌شهر:

امنیت شهروندان خط قرمز مدیریت شهری در اجرای پروژه‌های شهری است

  • کد خبر : 19575
  • 22 خرداد 1401 - 10:28
امنیت شهروندان خط قرمز مدیریت شهری در اجرای پروژه‌های شهری است
شهردار زرین‌شهر گفت: با توجه به بروز مشکلات فنی و خطر ریزش سقف استخر جهان‌پهلوان تختی به‌دلیل فرسودگی سازه سقف و احتمال بروز آسیب‌های ناگوار برای شناگران، این مجموعه تعطیل و عملیات بازسازی و سامان‌دهی در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حسین اسماعیلی احمدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استخر جهان پهلوان تختی از جمله اماکن شهرداری زرین شهر به شمار می‌آید که زمان تأسیس تاکنون هیچ گونه تعمیرات اساسی بر روی آن صورت نگرفته بود.
وی حفظ امنیت شهروندان را اولویت و خط قرمز مدیریت شهری در اجرای پروژه‌های مختلف دانست و افزود: با توجه به بروز مشکلات فنی و همچنین خطر ریزش سقف استخر جهان پهلوان تختی به دلیل فرسودگی سازه سقف و احتمال بروز آسیب‌های ناگوار برای شناگران این مجموعه تعطیل و عملیات بازسازی و سامان‌دهی این مجموعه در دستور کار شهرداری قرار گرفت.
شهردار زرین شهر با بیان اینکه سازه سقف استخر با روش مهندسی خاصی ساخته شده و نمی‌توان با یک دوقاب معمولی آن را تعمیر کرد، گفت: براساس آنالیزهای صورت گرفته بازسازی سقف استخر جهان پهلوان تختی نیازمند بیش از شش میلیارد …. اعتبار بوده و با توجه به وضعیت اقتصادی حاکم بر شهرداری‌ها هزینه قابل توجهی برای مدیریت شهری زرین شهر به شمار می‌آید.

وی یکی از اهداف آغاز عملیات ساماندهی استخر جهان پهلوان تختی را توسعه روحیه نشاط و شادابی در جوانان دانست و تصریح کرد: با توجه به اهمیت استفاده از استخر بر سلامت جسم و روان شهروندان و همچنین مطالبه علاقه مندان به ورزش شنا در خطه طلایی ایران پروژه بازسازی ایمن سازی سقف تنها استخر شهرستان لنجان توسط واحد امانی شهرداری شهرداری زرین شهر آغاز شده تا علاوه بر صرفه جویی در هزینه‌ها به مطالبه شهروندان جامه عمل پوشانده شود.
اسماعیلی احمدی اضافه کرد: بهسازی تأسیسات برق و روشنایی، استانداردسازی سیستم گرمایشی، تهویه هوا، تعمیر موتور خانه و لوله کشی و… نیز در کنار پروژه بازسازی ایمن سازی سقف این استخر در حال انجام بوده و در تلاش هستیم در کمترین زمان ممکن این مجموعه ورزشی با ایمنی کامل در اختیار شهروندان قرار گیرد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=19575
  • نویسنده : زهرا جعفری

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.