• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

رئیس سازمان محیط زیست به لنجان سفر می‌کند

  • کد خبر : 19604
  • 25 خرداد 1401 - 1:47
رئیس سازمان محیط زیست به لنجان سفر می‌کند
فرماندار شهرستان لنجان گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته رئیس سازمان محیط زیست به عنوان نماینده رئیس جمهور در شهرستان لنجان حضور خواهند یافت.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حمیدرضا محمدی فشارکی در آستانه سفر استانی سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور به استان اصفهان و حضور نماینده وی در شهرستان لنجان اظهار کرد: رئیس جمهور کشور در ادامه سفرهای استانی خود، طی ماه‌های اخیر این بار به استان اصفهان سفر خواهند کرد در همین راستا ضمن جمع‌بندی مباحث و چالش‌های شهرستان لنجان این سفر می‌تواند منشأ اتفاقات خوبی برای شهرستان لنجان باشد از این رو باید بتوانیم حداکثر استفاده را از این ظرفیت داشته باشیم.

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته سلاجقه معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان محیط زیست به عنوان نماینده رئیس جمهور در شهرستان لنجان حضور خواهند یافت و انتظار می‌رود مدیران شهری و همچنین رؤسای دستگاه‌های اجرایی از این فرصت به نحو شایسته استفاده کنند.

فرماندار شهرستان لنجان تصریح کرد: اشتغال، مسکن جوانان، احیا زاینده رود، مباحث کشاورزی، صنعت، محیط زیست و همچنین تسریع و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهرستان از جمله دغدغه‌ها و اولویت‌های مردم و مسئولان شهرستان لنجان به شمار می‌آید.

وی عنوان کرد: حضور نماینده رئیس جمهور در بین مردم این شهرستان‌ها باعث حل مشکلات و دغدغه مردم خواهد شد که مهمترین برکات سفرهای استانی و شهرستانی محسوب می‌شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=19604

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.