• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

۲۰ تن ذرت دامی قاچاق در لنجان کشف و ضبط شد

  • کد خبر : 19682
  • 05 تیر 1401 - 9:04
۲۰ تن ذرت دامی قاچاق در لنجان کشف و ضبط شد
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنجان گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان لنجان در بازرسی از یک کامیون مقدار ۲۰ تن ذرت دامی فاقد مجوز گمرکی و قاچاق را کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، سرهنگ صادق کاظم زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اجرای طرح مقابله با پدیده شوم قاچاق، مأموران پلیس آگاهی شهرستان لنجان با اشراف اطلاعاتی اقدام به اجرای ایست و بازرسی در ورودی شهرستان کرده و در حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان لنجان در بازرسی از کامیون مقدار ۲۰ تن ذرت دامی فاقد مجوز گمرکی و قاچاق را کشف و ضبط شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنجان عنوان کرد: ارزش ریالی کالای کشف شده توسط کارشناسان چهار میلیارد ریال برآورده شده است، و در این خصوص یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی با بیان اینکه قاچاق کالا یکی از مسائلی است که ضربه مهلکی به اقتصاد کشور وارد می‌کند، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه جرایم اقتصادی و قاچاق کالا و ارز می‌توانند موضوع را از طریق فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=19682
  • نویسنده : زهرا جعفری

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.