• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

رجایی: مشکلات حوزه وزارت صمت پیچیده است

  • کد خبر : 19692
  • 07 تیر 1401 - 11:00
رجایی: مشکلات حوزه وزارت صمت پیچیده است
نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی صنعت خودروسازی کشور را دچار سرطان وخیم دانست و گفت:‌ مداوای این سرطان نیاز به یک نفس مسیحایی دارد و رفت و آمد وزیر صمت جوابگوی ایجاد تغییرات اساسی در سیستم خودروسازی نخواهد بود.

به گزارش نبض وطن به نقل از ایمنا، حسین رجایی در خصوص استیضاح وزیر صمت اظهار کرد: حوزه صنعت خودرو آن‌قدر آشفته است که با رفت و آمد یک وزیر درست نخواهد شد به ویژه وزیری که ۹ ماه از فعالیت او در وزارت صمت می‌گذرد؛ به همین دلیل معتقدم که مجلس باید به فاطمی‌امین فرصتی دهد که برای حل مشکلات این حوزه تلاش کند.

وی مشکلات حوزه وزارت صمت را پیچیده دانست و افزود: این چالش‌ها دلایل متفاوتی دارد که اکنون مجال توضیح آنها نیست اما با تمام این تفاسیر اعتقادم بر این است که اکنون وقت استیضاح نیست زیرا در حال انجام یک جراحی بزرگ در کشور هستیم.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیامدهای جراحی اقتصادی برای کشور، گفت: این جراحی حتی برای مردم دردناک خواهد بود و نباید در چنین شرایطی ساختار وزارت صمت متوقف به برکناری یک وزیر، تعیین سرپرست و روی کار آمدن وزیر جدید شود، این موضوع به صلاح کشور و شرایط تولید و صنعت نیست.

وی خواستار فرصت دادن به وزیر صمت شد و تصریح کرد: تغییر وزیر در شرایط کنونی کار درستی نیست از سوی دیگر نباید انتظار بیجا داشته باشیم زیرا سیستم صنعت خودروسازی کشور دچار سرطان وخیمی است که مداوای آن نیاز به یک نفس مسیحایی دارد.

رجایی با تاکید بر اینکه رفت و آمد یکی دو وزیر جوابگوی ایجاد تغییرات اساسی در سیستم خودروسازی نیست، گفت: وزیر کنونی صنعت و معدن نیز گام‌های بسیار مؤثری برای صنعت خودرو برداشته و باید فرصت دهیم تا ببینیم این تلاش‌ها به چه نتیجه‌ای خواهد رسید.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=19692

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.