• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
دبیر ستاد مدیریت بحران فرمانداری شهرستان لنجان:

واژگونی تانکر حامل سوخت در لنجان/ ترافیک در محور گردنه رخ روان شد

  • کد خبر : 19698
  • 09 تیر 1401 - 11:30
واژگونی تانکر حامل سوخت در لنجان/ ترافیک در محور گردنه رخ روان شد
دبیر ستاد مدیریت بحران فرمانداری شهرستان لنجان گفت: واژگونی تانکر حامل سوخت در اتوبان اصفهان به شهرکرد با حضور بموقع نیروهای اتش نشانی و پلیس و امداد و پیش از تبدیل به فاجعه رفع خطر شد.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، سعید عابدینی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۶:۳۰ صبح امروز گزارشی مبنی به واژگونی تانکر سوخت در مسیر شهرکرد به اصفهان بعد از تونل گردنه رُخ گزارش شد.
وی افزود: با توجه به احتمال وقوع فاجعه و انفجار تنها بر اثر یک اصطکاک، نیروهای آتش‌نشانی و پلیس راهور بلافاصله وارد عمل شده و ضمن مسدود کردن جاده، اقدامات لازم در خصوص تخلیه گاز مایع تانکر و انتقال آن آغاز شده است.
دبیر ستاد مدیریت بحران فرمانداری شهرستان لنجان تصریح کرد: در اولین اقدام، مأموران با انجام هماهنگی با سایر ارگان‌های مرتبط جهت پوشش حادثه، مسیر اصلی شهرکرد به اصفهان را مسدود کرده و در همین حین، نیروهای آتش نشانی و سایر نیروهای امدادی نیز در صحنه حاضر شده و عملیات ایمن سازی جهت جلوگیری از بروز حادثه آغاز شد.
وی با بیان اینکه در طول انجام عملیات، خودروها از جاده‌های جایگزین تردد داشتند، عنوان کرد: سرانجام پس از اتمام فعالیت نیروهای آتش نشانی و امدادی، مسیر حرکت خودروها باز و ترافیک در این مسیر روان شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=19698

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.