• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
شهردار باغبادران:

خبرنگاران مکتبی در عرصه جهاد تبیین ادامه دهنده راه زینب کبری(س) هستند

  • کد خبر : 20543
  • 18 مرداد 1401 - 12:53
خبرنگاران مکتبی در عرصه جهاد تبیین ادامه دهنده راه زینب کبری(س) هستند
شهردار باغبادران گفت: خبرنگاران متعهد و معتقد به مبانی اخلاقی، ارزشی و مکتبی در عرصه جهاد تبیین ادامه دهنده راه مقدس حضرت زینب (س) و حضرت سجاد (ع) در ثبت و ضبط واقعه عظیم تاریخی کربلا هستند.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حجت‌الله امینی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حادثه عاشورا روایتگری و تبیین حضرت زینب (س) و طنین سخنان حضرت سجاد (ع) در ثبت و ضبط این واقعه عظیم تاریخی، حاکی از مسئولیت الهی پیام‌آوری است که عاشورا را فراتر از یک روز و مناسبت به عنوان نقطه عطفی برای تاریخ بشریت قرار می‌دهد.

وی افزود: هفدهم مرداد سالروز شهادت محمود صارمی به عنوان روز پاسداشت مقام شامخ خبرنگار در تقویم ملی نام گرفت و امسال این روز مصادف با حماسه جاودان عاشورا بود که جایگاه ویژه فعالان این عرصه را بیش از هر زمان نمایان کرد چراکه بخشی از ماندگاریِ پیروزی خون بر شمشیر مدیونِ پیام آوری‌های بازماندگان این حادثه عظیم است.

شهردار باغبادران با بیان اینکه خبرنگاران متعهد و معتقد به مبانی اخلاقی، ارزشی و مکتبی در عرصه جهاد تبیین ادامه دهنده این راه مقدس هستند، تصریح کرد: خبرنگاران متعهد و با بصیرت ایران اسلامی با شناخت کامل از وقایع و رویدادها از تمام توان و ظرفیت خود برای یاری جبهه حق استفاده می‌کنند و از اندیشه و قلم خود برای ترویج آگاهی و روشنگری بهره می‌گیرند که این مسئله از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان نیازمند شناخت هر چه بیشتر ضرورت، جایگاه رسانه‌ها و خبرنگاران هستیم، عنوان کرد: خبرنگاران به عنوان چشم ناظر و گوش شنوای شهروندان حلقه واسط بین مردم و مسئولان هستند و توسعه پایدار شهرهای ایران قطعاً ضمن مشارکت فعال شهروندان با حضور خبرنگاران قابلیت اجرا به خود خواهد گرفت.

امینی روز خبرنگار را یادآور تلاش‌های شبانه روزی فعالان عرصه رسانه دانست و خاطرنشان کرد: روز خبرنگار را به خبرنگاران شهرستان لنجان که به صورت خستگی ناپذیر برای انعکاس اقدامات، رشد آگاهی‌های شهروندان، ارتقای سطح حقوق و فرهنگ شهروندی، امیدآفرینی در جامعه و ایجاد شفافیت و ترویج مطالبه‌گری در افکار عمومی تلاش می‌کنند تبریک گفته و از زحمات این عزیزان قدردانی می‌کنم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=20543

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.