• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
امام جمعه زرین شهر:

“دوغ و دوشاب” در اطلاع رسانی تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه یکی شده است

  • کد خبر : 20844
  • 06 شهریور 1401 - 21:10
“دوغ و دوشاب” در اطلاع رسانی تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه یکی شده است
امام جمعه زرین شهر گفت:متأسفانه در تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه برخی رفتارهای اشتباه موجب ناامیدی مردم شد و این مسئله مردم را نسبت به اصل نظام و بدبین کرده است.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حجت الاسلام قاسم باقریان در جمع نخبگان زرین شهر اظهار کرد: برخی با گزارش تحقیق و تفحص مجلس از فولاد مبارکه نابودی ریشه‌های نظام را نشانه رفته‌اند و این درحالیست که مجلس شورای اسلامی حسب قانون به وظیفه خود عمل کرده و از ابزارهای نظارتی خود استفاده کرده است.

وی افزود: اینکه برخی افراد این تحقیق و تفحص را که مسئولان نظام آن را برای نظارت در نظر گفته‌اند را دستمایه حمله به ریشه‌ها و ارزش‌های نظام قرار می‌دهند اشتباه بزرگی است.

امام جمعه زرین شهر تصریح کرد: متأسفانه در قضیه تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه این رفتار اشتباه موجب ناامیدی بین مردم شد و این مسئله مردم را نسبت به اصل نظام و بدبین کرده است.

وی ادامه داد: در تحقیق و تفحص اعلامی مجلس به جای جهاد تبین به حواشی پرداخته شد، و به گونه‌ای در جامعه القا شد که “دوغ و دوشاب یکی است” در حالی که به هیچ عنوان اینگونه نیست و جای تأسف دارد که مجلس شورای اسلامی، نخبگان، رسانه‌ها، فعالان فضای مجازی و … در این خصوص به درستی عمل نکردند.

باقریان اضافه کرد: هر مبلغی که طبق قانون، خارج از مسیر مصوب قانونی مصرف شود اختلاس صورت گرفته اما این مسئله به معنای دزدی نیست، چرا نخبگان و مدیران به جای جهاد تبیین با رفتار و گفتار خود باعث شدند مردم احساس ناامیدی کنند و به نهادهای ارزشی نظام بدبین شوند.

وی عنوان کرد: باید سوال کرد چرا با عملکرد اشتباه برخی افراد مردم به راحتی از واژه دزدی استفاده کرده و چنین مطرح کنند که مگر این کشور قوه قضائیه، سازمان بازرسی و … ندارد که این دزدی صورت گرفته است.

امام جمعه زرین شهر خاطرنشان کرد: برخی رسانه‌ها نیز آتش‌بیار معرکه شدند و هر روز به جای عمل به وظیفه شرعی، قانونی و اخلاقی خود به حواشی آن پرداختند، ما به صراحت اعلام می‌کنیم که باید با تخلفات صورت گرفته به قاطعیت و جدی برخورد شود.

وی با بیان اینکه تحقیق تفحص شروع کار است، تاکید کرد: انجام تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه شروع کار است که قانون در بعد نظارتی مشخص کرده و بعد از تحقیق و تفحص قوه قضائیه باید با حساسیت موضوع را بررسی کارشناسی کند تا تکلیف و مجازات خاطیان را مشخص کند که خوشبختانه با درایت ریاست قوه قضائیه این امر در حال شکلگیری است و قطعاً نتیجه به مردم اعلام خواهد شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=20844

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.