• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
مدیر ناحیه ۲ شهرداری فولادشهر :

هم افزایی بین دستگاه‌ها، کلید تسریع خدمت رسانی به شهروندان

  • کد خبر : 20861
  • 10 شهریور 1401 - 9:01
هم افزایی بین دستگاه‌ها، کلید تسریع خدمت رسانی به شهروندان
مدیر ناحیه ۲ شهرداری فولادشهر گفت: شهروندان در راستای حفظ اموال عمومی موارد مشکوک را اطلاع دهند تا علاوه بر جلوگیری از خسارت به اموال عمومی و زیر ساخت‌های شهر از بروز حادثه برای شهروندان جلوگیری شود.

سید مهران موسوی در جمع خبرنگاراین اظهار کرد: پدیده سرقت اموال عمومی همواره یکی از چالش‌های مدیریت شهری و دستگاه‌های خدمت رسان به شمار می‌آید که به دلیل بروز برخی مشکلات اجتماعی و اقتصادی، عده‌ای اقدام به سرقت این تجهیزات و امکانات عمومی می‌کنند.
وی افزود: سرقت و تخریب اموال عمومی در منطقه ۲ فولادشهر، موجب خسارت و آسیب به زیر ساخت‌های شهر جدید فولادشهر شده است و این مسئله گلایه‌مندی شهروندان را به همراه داشته است.
مدیر ناحیه ۲ شهرداری فولادشهر از ترمیم کابل‌های سرقت شده در محله ایثار یک خبر داد و تصریح کرد: با پیگیری‌های اداره برق فولادشهر بخش‌هایی از کابل‌های برق پایه‌های روشنایی معابر که سرقت شده بود، توسط گروه اتفاقات و عملیات اداره برق فولادشهر تعمیر و محل اتصال پایه‌ها با زمین، در موارد ناایمن، با همکاری مشترک شهرداری ناحیه ۲ و شرکت عمران فولادشهر باهدف ایمنی بیشتر و پیشگیری از سرقت مجدد خاکریزی شد.
وی اضافه کرد: عملیات ترمیم و تعمیر، علیرغم کمبود اعتبارات و تجهیزات و سرقت‌های مکرر کابل و تأسیسات شبکه برق، به صورت روزانه توسط گروه اتفاقات و عملیات اداره برق فولادشهر در سطح معابر و محلات ۱۲ گانه ناحیه ۲ با هدف استمرار و روشنایی دوباره پایه‌های خاموش در حال انجام است.
موسوی هم افزایی بین دستگاه‌ها را کلید تسریع در خدمت رسانی و افزایش رضایتمندی شهروندان دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم شهروندان در راستای حفظ اموال عمومی موارد مشکوک را اطلاع دهند تا علاوه بر جلوگیری از خسارت به اموال عمومی و زیر ساخت‌های شهر از بروز حادثه برای شهروندان جلوگیری شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=20861

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.