• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳

تمهیدات لازم برای بازگشت زائران اندیشیده شده است

  • کد خبر : 21115
  • 21 شهریور 1401 - 0:40
تمهیدات لازم برای بازگشت زائران اندیشیده شده است
وزیر کشور با بیان اینکه تامین اتوبوس به اندازه لازم و نظارت بر نرخ کرایه‌ها محور کار ستاد اربعین در موج برگشت زوار است، گفت:شرایط برای بازگشت زائران به شهرهای مبدأ تسهیل می‌شود.

به گزارش نبض وطن به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، نشست هماهنگی بازگشت زائران شامگاه یکشنبه ۲۰ شهریور به ریاست دکتر احمد وحیدی وزیر کشور و با حضور سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور، سردار میر احمدی رئیس ستاد مرکزی اربعین کشور، دکتر بهرام نیا استاندار ایلام، دکتر جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور و جمعی از مسئولان مرتبط استانی در پایانه برکت واقع در مرز مهران برگزار شد.

وحیدی، وزیر کشور در این جلسه با تقدیر از زحمات اعضای ستاد اربعین استان گفت: با افزایش روند ورود زوار به کشور، تمهیدات لازم برای بازگشت زائران اندیشیده شده است.

وی اضافه کرد: تأمین اتوبوس های مورد نیاز در پایانه برکت باید متناسب با حجم ورودی زوار باشد، علاوه بر این، نظارت بر نرخ کرایه ها باید مداوم و سامانه پاسخگویی ۲۴ ساعته فعال شود.

وحیدی با عنوان این مطلب که با تدابیر و پشتیبانی‌های لازم، شرایط برای بازگشت زائران به شهرهای مبدأ تسهیل می شود، گفت: کسانی که قصد بازگشت به استان‌های خود از طریق خودروی شخصی را دارند، ابتدا استراحت کنند و بعد به رانندگی بپردازند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=21115

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.