• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

بهبود کیفیت آسفالت معابر، مهمترین مطالبه شهروندان ناحیه ۲ فولادشهر

  • کد خبر : 21146
  • 27 شهریور 1401 - 10:12
بهبود کیفیت آسفالت معابر، مهمترین مطالبه شهروندان ناحیه ۲ فولادشهر
شهردار ناحیه ۲ شهرداری فولادشهر گفت: عملیات لکه گیری، ترمیم ترانشه و آسفالت اغلب نقاط مورد مطالبه شهروندان که در دیدارهای مردمی و یا در شبکه‌های اجتماعی پیگیری و سبب نارضایتی عمومی شده بود در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، سید مهران موسوی در جمع خبرنگاران دسترسی آسان شهروندان به خدمات را نیازمند برنامه‌ریزی و اقدام جهادی از سوی مسئولان دانست و اظهار کرد: ما در ناحیه ۲ شهرداری فولادشهر بر این باور هستیم که با بهره‌گیری از مدیریت جهادی و نقشه راهی مشخص و برنامه‌ریزی شده می‌توان مشکلات شهری را برطرف کرد و در مسیر توسعه و پیشرفت مطلوب قرار گرفت.
وی با بیان اینکه امروز تعاملات سازنده‌ای بین شهرداری و شرکت عمران فولادشهر شکل گرفته است، افزود: همکاری و همگرایی نهادها، به ویژه در شهرهای جدید و دارای مدیریت دوگانه، کلید خدمت رسانی و جلب رضایت عمومی است از این رو شاهد افزایش تعاملات شرکت عمران و شهرداری فولادشهر هستیم و این مهم نویدبخش مرتفع شدن مشکلات و چالش‌های پیش روی شهروندان در ناحیه ۲ است.
شهردار ناحیه ۲ شهرداری فولادشهر تصریح کرد: تلاش مجموعه همکاران ما بر این است که برای آرامش خاطر شهروندان ناحیه ۲، دغدغه‌های آنان در خصوص نارسایی‌ها و نقاط دارای کاستی را با همکاری دستگاه‌های مسئول پیگیری و رفع کنیم.
وی خاطرنشان کرد: وضعیت آسفالت معابر نقش زیادی در رفاه، سلامت، امنیت و ایمنی شهروندان دارد و در صورت نبود روکش مناسب قطعاً از نظر اقتصادی به تجهیزات و خودروهای شهروندان آسیب وارد می‌شود.
موسوی عنوان کرد: از چند ماه پیش کلیه نقاط دارای مشکل توسط کارشناسان شناسایی و ضمن اعلام به شرکت عمران، پیگیری لازم برای ترمیم معابر انجام شده است.
وی با اشاره به انعقاد قرارداد مناقصه لکه‌گیری آسفالت معابر و انتخاب پیمانکار توسط شرکت عمران فولادشهر گفت: عملیات لکه‌گیری، ترمیم ترانشه و آسفالت اغلب نقاط مورد مطالبه شهروندان که در دیدارهای مردمی و یا در شبکه‌های اجتماعی پیگیری و سبب نارضایتی عمومی شده بود انجام و سایر موارد نیز توسط پیمانکار مربوطه و با همکاری شهرداری ناحیه ۲ در حال اجراست.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=21146

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.