• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
امام جمعه زرین شهر:

اربعین حسینی اقتدار جهان اسلام را به رخ استکبار جهانی کشاند

  • کد خبر : 21148
  • 26 شهریور 1401 - 13:04
اربعین حسینی اقتدار جهان اسلام را به رخ استکبار جهانی کشاند
امام جمعه زرین شهر گفت: برگزاری اربعین حسینی با شعار لبیک یا حسین، دشمنان را از انقلاب اربعین به هراس انداخته است.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حجت الاسلام قاسم باقریان در جمع مردم زرین شهر اربعین را انقلابی با گسترده جهانی دانست و اظهار کرد: برگزاری اربعین حسینی با شعار لبیک یا حسین، دشمنان را از انقلاب اربعین به هراس انداخته چراکه آنان از خروش جهانی اربعین واهمه داشته و نگران به خطر افتادن منافع خود هستند.

وی افزود: مدعیان دروغین حقوق بشر و ابر قدرت‌های جهان از جبهه مقاومت که شاکله آن برگرفته از فرهنگ غنی عاشورا است سیلی‌های محکمی در گوشه و کنار جهان خورده است.

امام جمعه زرین شهر تصریح کرد: وقتی جبهه مقاومت در یمن با تأسی از فرهنگ عاشورا لرزه بر تن متجاوزان انداخته است، طبیعی است که اسرائیل، آمریکا، آل سعود، امارات و… از گردهمایی عظیم اربعین هراس داشته باشند.

وی ادامه داد: غرب توان درک عظمت اربعین و عاشورا را ندارد، اما همه ما به خوبی میدانیم مسیر ظهور امام زمان (عج) از مسیر اربعین خواهد بود.

باقریان گفت: برگزاری مراسم اربعین امسال نشان داد توطئه‌های دشمنان برای کمرنگ کردن اربعین اثری در فرهنگ غنی عاشورا نداشته است، دشمنان سال‌ها با استفاده از ابزارهای مختلف خود برای تحریف اربعین و فرهنگ عاشورا به میدان عمل آمده و رسانه‌های آنان با ایجاد شبهات مختلف به جبهه اول این توطئه تبدیل شده بودند.

وی اضافه کرد: رسانه‌های غربی و متأسفانه برخی رسانه‌های داخلی با ایجاد شبهه‌های مختلف در صدد دلسرد کردن مردم برای کم توجهی به اربعین بودند، البته آنان به این روند اکتفا نکردند و با ایجاد تفرقه در ایام نزدیک به اربعین توسط یک روحانی شیعه و وابسته به خانواده صدر به دنبال ایجاد آشوب‌های داخلی در عراق بودند.

امام جمعه زرین شهر متذکر شد: اما هوشیاری مراجع عالیقدر سبب شد این فتنه در نطفه خاموش و جریان متعلق به صدر مجبور به عقب نشینی شوند و اگر این هوشیاری وجود نداشت قطعاً زیان‌های بزرگی برای مردم عراق و حتی ایران به وجود آمده بود و با شکست دوباره توطئه دشمنان اربعین بی نظیری را شاهد هستیم که اثرات و برکات جهانی آن را دنیا به نظاره نشسته است.

وی یادآور شد: مردم عراق در مهمان نوازی از زائران اباعبدالله الحسین (ع) سنگ تمام گذاشتند و یکی از جلوه‌های زیبای اربعین مهمان نوازی مردم این کشور از زائران دیگر کشورها است که علی رغم وجود مشکلات متعدد خالصانه تمام سرمایه خود را به میدان عمل آوردند.

باقریان با بیان اینکه اربعین حسینی اقتدار جهان اسلام را به رخ استکبار جهانی کشاند، عنوان کرد: امروز رسانه‌های مدعی آزادی بیان، در برابر تصاویر و جلوه‌های واقعی اتحاد و همدلی عراق و ایران در مسیر اربعین خاموش شدند و تلاش آنان برای جلوگیری از مخابره جلوه‌های واقعی از وحدت و همدلی در مسیر پیاده روی اربعین ناکام ماند و با شکست مواجه شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=21148

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.