• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
امام جمعه زرین شهر:

روحانیون سرداران مظلوم و گمنام جبهه فرهنگی کشور هستند

  • کد خبر : 21169
  • 29 شهریور 1401 - 9:00
روحانیون سرداران مظلوم و گمنام جبهه فرهنگی کشور هستند
امام جمعه زرین‌شهر گفت: با توجه به اهمیت کاهش دغدغه نیازمندان انجمن خیرین مسکن‌ساز با سختی‌های فراوان و با هدف کاهش درد نداشتن سرپناه نیازمندان در شهرستان لنجان تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حجت الاسلام قاسم باقریان در جمع مردم زرین‌شهر روحانیون را سرداران مظلوم و گمنام جبهه فرهنگی کشور دانست و اظهار کرد: شهرستان لنجان به همت و تربیت بزرگان حوزه علمیه صدها روحانی و طلبه فاضل و تراز اول را در کشور تربیت کرده است که هم اکنون خالصانه به دنبال خدمت برای مردم هستند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی بر مبنای دین تحقق پیدا کرد، افزود: توده روحانیون با قناعت و سختی در مسیر حفظ دین و ترویج فرهنگ اسلامی جانفشانی می‌کنند و نباید رفتار اشتباه اندک روحانیون به پای تمام آنها انقلاب و اسلام گذاشته شود.

امام جمعه زرین‌شهر تصریح کرد: توده روحانیون با عظمت و اقتدار و با تحمل سختی‌های فراوان عاشقانه و خالصانه مشغول به خدمت در کنار دیگر مسئولان هستند و در تلاش هستیم با تشکیل جامعه روحانیت شهرستان لنجان شهروندان با خدمات و چهره‌های گمنام این قشر آشنا شوند.

وی مسکن را یکی از دغدغه‌های بزرگ شهرستان لنجان دانست و گفت: شهرستان لنجان با وسعت قابل توجه به دلیل مباحث مختلف با چالش مسکن به ویژه مسکن نیازمندان روبه‌رو است.

باقریان ادامه داد: نهاد امام جمعه زرین‌شهر به عنوان زیرمجموعه نهاد مقام معظم رهبری تلاش کرده است اقدامات ماندگاری را در کارنامه خود ثبت کند، با توجه به اهمیت کاهش دغدغه نیازمندان، انجمن خیرین مسکن‌ساز با سختی‌های فراوان و با هدف کاهش درد نداشتن سرپناه نیازمندان، در شهرستان لنجان تشکیل شد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر چهار خانواده آبرومند شناسایی شده‌اند که سخت نیازمند مسکن هستند، از این‌رو انتظار می‌رود خیران نیک‌اندیش و مردم همیشه در صحنه در راستای حل این مشکل انجمن خیرین مسکن‌ساز شهرستان لنجان را یاری کنند.

امام جمعه زرین‌شهر گفت: چنانچه خیرین و شهروندان خانه یا آپارتمان خالی در اختیار دارند، می‌توانند با اجاره کم در اختیار انجمن خیرین مسکن‌ساز شهرستان لنجان قرار دهند تا برخی از نیازمندان در آن مستقر شوند و مشکلات پیش روی آنها کاهش یابد.

وی تاکید کرد: فرزندان ما در کنار فرا گرفتن قرآن می‌توانند ریاضی و سایر علوم را فرا بگیرند و نباید فراموش کرد فرا گرفتن علوم دیگر در پرتو قرآن می‌تواند مفید و راهی به سمت سعادت دنیا و آخرت باشد.

باقریان در پایان خواستار حمایت خانواده‌ها برای ثبت‌نام فرزندان خود در مدرسه قرآنی شهرستان لنجان شد و خاطرنشان کرد: پدران و مادران دانش‌آموزان برای ثبت‌نام فرزندان خود تا فرصت باقی است، اقدام کنند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=21169

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.