• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
شهردار چرمهین:

ثابت راسخ: به دنبال احیای بافت فرسوده هستیم

  • کد خبر : 21175
  • 30 شهریور 1401 - 5:49
ثابت راسخ: به دنبال احیای بافت فرسوده هستیم
شهردار چرمهین گفت: با توجه به مطالبات شهروندی شهرداری چرمهین علاوه بر اجرای نهضت آسفالت در بافت فرسوده شهر با اجرای عملیات زیرسازی، شبکه هدایت روان آب‌ها و کانیو گذاری و همچنین روکش آسفالت به سمت ایجاد بسترهای لازم برای افزایش رفاه و خدمات رسانی هرچه بهتر به شهروندان گام برداشت.

شهاب ثابت راسخ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رفع مشکلات و چالش‌های شهری همواره نیازمند برنامه‌ریزی و پیچیدن نسخه مناسب بوده چراکه گستره فعالیت‌های شهرداری بسیار زیاد است و همین مسئله مدیریت اجرای پروژه‌های شهری را سخت و دشوار می‌کند.
وی یکی از دغدغه‌های مهم مدیریت شهری را وجود بافت و معابر فرسوده دانست و افزود: شهرداری چرمهین اولویت خود را برای عبور از چالش‌ها، بهره‌مندی از تمام ظرفیت‌ها برای خدمات رسانی هرچه بهتر و پاسخگویی به مطالبات به حق شهروندان قرار داد از این رو در مسیر بازآفرینی بافت فرسوده و بهسازی آسفالت معابر حرکت کردیم.
شهردار چرمهین تصریح کرد: عدم اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب و رهاسازی پساب خانگی در معابر و همچنین عبور بخش عمده‌ای از ۳۵ رشته قنات در محدوده ۹۰ هکتاری مصوب بافت فرسوده و ناکارآمد شهری چرمهین از جمله چالش‌های مدیریت شهری در اجرای پروژه‌های شهرداری به شمار می‌آمد.
وی توسعه خدمات رسانی به شهروندان و افزایش خدمات شهری را یکی از مهم‌ترین وظایف مدیریت شهری دانست و ادامه داد: با توجه به مطالبات شهروندی شهرداری چرمهین علاوه بر اجرای نهضت آسفالت در بافت فرسوده شهر با اجرای عملیات زیرسازی، شبکه هدایت روان آب‌ها و کانیو گذاری و همچنین روکش آسفالت به سمت ایجاد بسترهای لازم برای افزایش رفاه و خدمات رسانی هرچه بهتر به شهروندان گام برداشت.
ثابت راسخ اضافه کرد: با مشارکت کشاورزان و جهاد کشاورزی هفت رشته از قنوات شهر مرمت و مقاوم سازی شد که این مسئله افزایش رضایتمندی شهروندان به خصوص قشر کشاورز را به همراه داشت.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=21175

نوشته های مشابه

02فروردین
چرمهین به عنوان شهرِ تَرین‌ها در حال معرفی است
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان لنجان:

چرمهین به عنوان شهرِ تَرین‌ها در حال معرفی است

02فروردین
افق‌های روشنی برای شهر چرمهین ترسیم شده است

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.