• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
امام جمعه زرین شهر:

برخورد قاطع با آشوبگران خواسته همه‌ مردم است

  • کد خبر : 21366
  • 04 مهر 1401 - 8:50
برخورد قاطع با آشوبگران خواسته همه‌ مردم است
امام جمعه زرین شهر گفت: برخورد قاطع و شجاعانه با آشوبگران و افراد پلید که مواجب خود را از دشمن تأمین می‌کنند خواسته همه‌ی مردم است.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حجت الاسلام قاسم باقریان در نشست بصیرتی با جوانان زرین شهر با بیان اینکه امروز جنگ شناختی و جنگ نرم بر علیه مردم ایران در حال اجرا است، اظهار کرد: در جنگ شناختی با تبلیغات دشمنان و بر اساس دروغ پراکنی به راحتی جای دوست و دشمن عوض می‌شود و بصیرت رمز اصلی عبور از جنگ شناختی و ادراکی دشمن است.
وی افزود: نسل جوان و در برخی مواقع بزرگترها نیز در جنگ شناختی اسیر مانور و توطئه‌های دشمنان می‌شوند چراکه در فضای فتنه‌گون جنگ شناختی تشخیص مهاجم و مدافع، ظالم و مظلوم، دوست و دشمن سخت است و در اغتشاشات اخیر بار دیگر شاهد بودیم برخی افراد به جای دوست دست در دستان دشمنان گذاشتند.
امام جمعه زرین شهر تصریح کرد: امروز وسایل و ابزار نوین که در ایجاد جنگ شناختی مورد استفاده دشمنان قرار می‌گیرد به شکل گسترده در اختیار نسل‌های مختلف قرار دارد به‌گونه‌ای که یک دروغ و یا یک تصویر ناحق در کمتر از ثانیه در کل دنیا پخش می‌شود از این رو در این فضا غفلت در افزایش بصیرت از کسی پذیرفته نیست.
وی با بیان اینکه نیروهای نظامی و انتظامی با خون و اهدا جان خود از امنیت مردم و کشور دفاع می‌کنند، گفت: امنیت امروز مرزهای کشور توسط فرزندان این کشور تأمین می‌شود افرادی که در مظلومیت کامل قرار دارند و با شجاعت و رشادت در دل دشمن ترس و دلهره ایجاد کرده تا جرأت نکنند فکر تعرض به مرزهای کشور را داشته باشند.
باقریان ادامه داد: نیروی نظامی و انتظامی همیشه برای امنیت مردم جان خود را فدا کرده است، و نمونه بارز آن شهید نیروی انتظامی شهرستان لنجان که چندی پیش در مسیر دفاع از امنیت شهروندان فولادشهر جان خود را اهدا کرد چراکه برای پلیس حفظ امنیت مردم و کشور یک خط قرمز است.
وی با بیان اینکه در برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت کشور و سارقان ناموس، مال و جان شهروندان نباید مسامحه‌ی وجود داشته باشد، اضافه کرد: هر کسی که به هر دلیلی به خود اجازه می‌دهد با امنیت کشور و یا جان، مال و یا آبروی افراد بازی کرده و به آن تعرض کند باید با او جدی برخورد انجام شود و خواسته مردم از نیروهای نظامی و انتظامی نیز حفظ امنیت است.
امام جمعه زرین شهر عنوان کرد: امروز دشمن به جنگ شناختی دل بسته تا بدون اینکه مستقیم گلوله‌ای شلیک کند ذهن نسل جوان را تحت تأثیر قرار داده تا از رویدادها قضاوت‌هایی داشته باشند که به نفع آنها باشد، البته باید گفت در میان افرادی که به خیابان‌ها آمدند کسانی بودند که بر اثر غفلت و بی بصیرتی گمراه و مرتکب خطا شدند و باید در برخورد با آنها نسبت به کسانی که مزدور دشمنان هستند و پول گرفته تا آشوب ایجاد کنند، دقت شود.
وی خاطرنشان کرد: برخورد قاطع و شجاعانه با آشوبگران و افراد پلید که مواجب خود را از دشمن تأمین می‌کنند خواسته همه‌ی مردم است.
باقریان با بیان اینکه مدعیان حقوق بشر هیچگاه دوستدار مردم ایران نبوده و نیستند، گفت: تاریخ بهترین سند برای رسوایی دشمنان ایران اسلامی است و با مطالعه تاریخ نسل‌های مختلف متوجه خواهند شد دشمنان ایران در هیچ برهه‌ای از دوست‌دار ملت ایران نبودند.
وی افزود: جدا شدن بحرین و سایر قسمت‌های با ارزش خاک ایران از مرزهای کشور، تاراج سرمایه‌های بزرگ و ارزشمند کشور، اجرای جنایت‌های مختلف و…. همه در طول تاریخ با طراحی دشمن و به دست عوامل آنها اجرایی شده و امروز هم آنها به فکر ملت ایران نیستند.
امام جمعه زرین شهر تصریح کرد: دشمنان وقتی با جنگ نظامی نتوانستند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند دست به جنگ روانی و شناختی زدند و متأسفانه بدون هزینه با برخی سربازان خودی در حال ایجاد آشوب و تخریب در کشور هستند و افرادی که در این میدان بصیرت نداشته باشد بدانند سربازان خودی در دستان دشمنان هستند که به فکر نابودی ایران و مقدسات ارزشمند و اصیل است.
وی با بیان اینکه امنیت و آرامش شهرستان لنجان در پرتو همت مسئولان و همراهی توده مردم در شهرستان برقرار است، گفت: آنچه در روزهای گذشته در شهرستان لنجان اتفاق افتاد و شاهد تخریب و نابودی اموال عمومی و خصوصی و تعرض به مقدسات و پرچم عزای اهل بیت (ع) شد محکوم است، و از مسئولان، نیروهای نظامی، انتظامی، بسیجی و… تشکر و قدردانی کرده که در مقابل آشوبگران ایستاده تا خدشه‌ای به امنیت شهرستان وارد نشود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=21366

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.