• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی خبر داد:

راه اندازی بخش Nicu برای اولین بار در لنجان

  • کد خبر : 21736
  • 22 مهر 1401 - 12:22
راه اندازی بخش Nicu برای اولین بار در لنجان
نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت تامین تجهیزات در حوزه درمان و در جهت حمایت از بیماران گفت: ما قطعا در بودجه ۱۴۰۲ حمایت کامل از هیات امنا خواهیم داشت تا هیچگونه مشکلی در تامین تجهیزات پزشکی در کشور به وجود نیاید.
به گزارش نبض وطن به نقل از وبدا ، حسین رجایی، با اشاره به نقش مهم هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران در تامین تجهیزات بیمارستان دولتی شهدای لنجان اظهار کرد: خوشبختانه در بودجه ۱۴۰۱ ارز مورد نیاز برای تامین تجهیزات پزشکی نه تنها حذف نشد بلکه بنابر نیاز کشور در نظر گرفته شد و در سال ۱۴۰۲ نیز در این راستا به عنوان نماینده مردم از این نهاد حمایت کامل خواهیم کرد.
وی افزود: در طی مدتی که بنده به عنوان نماینده در خدمت مردم بوده‌ام ملاقات هایی با مسئولین هیات امنای صرفه جویی ارزی جهت تامین تجهیزات پزشکی و بیمارستانی داشته‌ام و این نهاد به حق همکاری بسیاری خوبی با ما داشته‌ است.
نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دستگاه‌های مسئول در حوزه تامین تجهیزات پزشکی باید نگاه ویژه ای به هیات امنا داشته باشند چرا که برخی از مجوزها بر عهده وزارت صمت است لذا اختیار تعیین نوع تجهیزات و اینکه آیا تولید داخل دارد یا خیر به نظر بنده باید برعهده وزارت بهداشت گذاشته شود تا پارادوکسی یا اختلاف نگاهی که بین وزارت بهداشت و وزارت صمت در تامین برخی تجهیزات وجود دارد رفع شود.
راه اندازی بخش Nicu برای اولین بار در لنجان
وی با اشاره به راه اندازی بخش Nicu برای اولین بار در شهرستان لنجان گفت: خوشبختانه بسیاری از تجهیزات بیمارستان شهدای لنجان و بخش Nicu توسط هیات امنا تامین شده است.
گفتنی است، تاکنون تجهیزاتی همانند رادیولوژی دیجیتال، سونوگرافی، ونتیلاتور، مانیتور، پمپ سرنگ، انواع دستگاه‌های اسکوپی و انکوباتور نوزاد، اتوآنالایزرو به همراه انواع دستگاه‌های تنفسی برای شهرستان لنجان ارسال شده است.
لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=21736

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.