• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
رئیس کل دادگستری استان اصفهان:

اولویت دستگاه قضایی حمایت از تولید و اشتغال است

  • کد خبر : 21861
  • 28 مهر 1401 - 10:36
اولویت دستگاه قضایی حمایت از تولید و اشتغال است
رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: تلفیق مدیریت جهادی و تفکر انقلابی با تخصص و علم روز، راه پیشرفت و پیروزی در صحنه تولید و اقتصاد کشور است.

به گزارش نبض وطن به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان حجت الاسلام‌ والمسلمین اسدالله جعفری، در حاشیه بازدید از پالایشگاه اصفهان، اظهار کرد: اقدامات مبتنی بر دانش و توان مدیران، مهندسان و همه کارکنان این مجموعه تولیدی، در بهبود و افزایش کیفیت چرخه سوخت کشور، بسیار اثرگذار بوده و مشاهده این تلاش جهادی همراه با نشاط، چراغ‌ امید و افتخار را در دل‌ها روشن می‌کند.

وی افزود: تحریم‌های ظالمانه و به‌ تعبیر غربی­‌ها فلج‌کننده، نه‌تنها سد راه پیشرفت و تولید در کشور نشد، بلکه انگیزه‌ای مضاعف برای کار، تلاش، خلاقیت و پیشرفت در مسیر تولید ایجاد کرد که نتیجه بخشی از آن‌ را در این پالایشگاه می‌توان دید.

رئیس دستگاه قضایی استان تلفیق مدیریت جهادی و تفکر انقلابی با تخصص و علم روز را راه پیشرفت و پیروزی در صحنه تولید و اقتصاد کشور دانست و بیان کرد: تا زمانی که تفکر انقلابی و مدیریت جهادی با تخصص و علم روز تلفیق شود شاهد گذر از پیچ‌های سخت اقتصادی خواهیم بود و این پیشرفت‌ها پاسخ دندان‌شکن فعالان عرصه تولید است به کسانی که می‌خواهند ناامیدی و یاس را در جامعه القاء کنند.

وی افتتاح ضلع جنوبی پالایشگاه اصفهان را امیدآفرین توصیف و تصریح کرد: افتتاح ضلع جنوبی پالایشگاه اصفهان به همت متخصصان کشور، گامی ارزشمند در راستای تولید، دانش‌بنیان و اشتغال و تحقق منویات مقام معظم رهبری است و اقدامات این‌چنینی را می‌توان نتیجه تکیه بر توان، خودباوری و دانش متخصصان میهن اسلامی دانست.

جعفری در ادامه با بیان پیشنهادات و توصیه‌هایی از مدیران این پالایشگاه خواست تا با افزایش ایمنی فیزیکی و سایبری پالایشگاه، استفاده از ظرفیت جوانان و دانشجویان محقق و خلاق در پروژه‌های مختلف و تلاش در جهت رفع مشکلات زیست‌محیطی و فنی گام‌های موثری در پیمودن مسیر رسیدن به مجموعه‌ای کم نقص در عرصه تولید برداشته شود.

وی اولویت دستگاه قضایی را حمایت از تولید، اشتغال و به‌ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان اعلام خاطرنشان کرد: با تدابیر در نظر گرفته شده در مرحله اجرای احکام پرونده‌های قضایی واحدهای تولیدی، ضمن اینکه صاحبان حق به حق قانونی خود خواهند رسید از تعطیلی این واحدها جلوگیری خواهد شد.

 

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=21861

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.