• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

فرهنگ: رسالت مجلس یازدهم استقرار عدالت اجتماعی با رویکرد اقتصادی است

  • کد خبر : 2261
  • 23 خرداد 1399 - 13:47
فرهنگ: رسالت مجلس یازدهم استقرار عدالت اجتماعی با رویکرد اقتصادی است
امام جمعه باغبهادران گفت: : مجلس یازدهم با رویکرد انقلابی گری وارد صحنه مدیریتی کشور شده است و باید در مسیری حرکت کنند که گرانی افسار گسیخته ای که در جامعه در غالب‌های مختلف مشاهد می کنیم متوقف شود.

به گزارش نبض وطن، حجت الاسلام علیرضا فرهنگ در خطبه های عبادی سیاسی نمازجمعه باغبهادارن اظهار کرد: سال ۹۹ با شیوع ویروس کرونا شروع شد که به نوعی امتحانی دیگر برای ایران اسلامی بود و باید گفت ملت ما در برابر این ویروس نیز کارنامه قابل قبولی کسب کردند.
وی افزود: ورود همه ظرفیتهای نظام در مقابله با این ویروس و کار جهادی کادر پزشکی کشور که بارها مورد تقدیر رهبر انقلاب واقع شد و همچنین تلاش نیروهای مردمی ،سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و همه دستگاههای کشور نشان از اقتدار نظام بود.
امام جمعه باغبادران تصریح کرد: رزمایش بزرگ مواست وهمدلی کمک مومنانه یکی دیگر از اقدامات قابل توجه در این ایام بود که در سراسر کشور باعث نشان دادن روحیه همدردی و سخاوت امت اسلامی بود و این در حالی بود که مدعیان حقوق بشر و دموکراسی در تامین اولویت های بهداشتی خود با مشکل مواجه شدند .
وی ادامه داد: در بخش باغبهادارن نیز شاهد تلاشهای جهادی و قابل قبولی بودیم و بر خود لازم می دانم از همه عزیزان در حوزه های مختلف از بسیج وبسیجیان و شهرداری و بسیج کردن نیروههای مردمی در ساعات اولیه شروع کرونا و نیروی انتظامی تقدیر وتشکر کنم که اگر تلاش این عزیزان نبود در باغبهادران فاجعه ای از این ویروس رخ می داد.
فرهنگ اضافه کرد: این که هنوز کشور همچنان درگیر کرونا است به عدم مدیریت وسایست های چند گانه ای است که طی این مدت اتفاق افتاد و البته ازمایش و تشخیص نیز بیشتر شده و طبیعتا امار مبتلاین بیشتر می شود .
وی عنوان کرد: انتقاد ما این است که چرا مسجد را در کنار رستورانها ، پارکها وسینماها با یک نگاه دیدند و این درحالیست که به جایگاه مسجد و مکانهای مذهبی نگاهی متفاوت باید داشت چراکه مسجد و مکانها ی مذهبی را می شود مدیریت کرد لذا نباید تعطیلی مساجد به این میزان طولانی می شد.
امام جمعه باغبادران خاطرنشان کرد: هر چند همه ما خود را ملزم به رعایت قوانین می دانیم ولی سیاستهای که بر گرفته ازبهداشت جهانی در مورد مساجد را که نگاهی غیر کارشناسی است قبول نداریم و این را ضد سلامت روحی و معنوی جامعه می دانیم.
وی افزود: مقام معظم رهبری سال ۹۹ را سال جهش تولید نامگذاری کردند، هر چند ما در این سال با انتخابات میان دوره ای در شهرستان مواجه هستیم و در سه ماه اخر سال نیز شروع مقدمات انتخابات ریاست جمهوری را در پیش داریم اما نباید از شعار سال که جهش تولید است در بخش باغبهادران غافل شویم.
فرهنگ تصریح کرد: شهر وبخش باغبهادران ظرفیتهای خوبی را در اختیار دارد و امروز که در شهر کارهای خوبی در حال انجام شدن است انتظار می رود با حضور بخشدار جدید باغبهادران کاستی هایی که در سالهای گذشته دیده می شد جبران و نسبت به این ظرفیت و به فعلیت رساندن ظرفیت های نهفته در بخش تلاش زیادی کنند.
ویرسالت مجلس یازدهم را استقرار عدالت اجتماعی با رویکرد اقتصادی دانست و ادامه داد: مجلس یازدهم با رویکرد انقلابی گری وارد صحنه مدیریتی کشور شده است و باید گفت گرانی افسار گسیخته ای که در جامعه در غالب‌های مختلف مشاهد می کنیم نتیجه نبودن مدیریت انقلابی در بدنه دولت است.
امام جمعه باغبهادران اضافه کرد: انچه امروز از مجلس یازدهم انتظار می رود آن است که بدون اینکه به دنبال مچ گیری سیاسی باشند دولت را بر روی ریل خدمتگذاری هدایت کنند و قوانینی که را به تصویب برسانند که برای حل مشکل معیشت مردم کارساز باشد.
وی عنوان کرد: بیش از دو هفته است که در کشور امریکا شاهد بزرگترین و بی سابقه ترین اعتراضات هستیم هر چند با کشتن یک مرد سیاه پوست ان هم با خشن ترین نوع برخورد این اتشی که سالها زیر خاکستر بود شعله ور شد و اعتراضات مردم امریکا نشان از اغاز فروپاشی حکومتی است که بر مبنای تبعیض ،فساد و ظلم بنا شده است.
فرهنگ خاطرنشان کرد: امروز مردم امریکا متوجه شدند کسی که امریکا را بنا نهاد برمبنای ظلم و تجاوز ونسل کشی بنا کرد لذا مجسمه ها ونمادهای انان را به زیر کشیدند هر چند دمکراتها ومخالفات ترامپ در این تنور می دمند ولی عده ا ی بر این باورند که مخالفت با سیاستهای حکومتهای مختلف امریکا است که مبنا وریشه اش تحقیر عده ای و تقویت نظام سر مایه داری است.
وی متذکر شد: متاسفانه در این گیر و دار عده قلیلی غرب گرا نیز در خارج و حتی داخل کشور به جای اینکه نسبت به این جنیش ها به نفع مظلومان موضع بگیرند مثل همیشه فلش را دوباره به نظام و انقلاب گرفته و در حال قیاس این جنبش با فنته های مختلف استکبار در ایران دارند که متاسفانه نمی دانند خود را به چه کسانی می فروشند.
امام جمعه باغبهادران گفت: امریکا فتنه های زیادی در کشور به پا کرد که اوج ان فتنه ۸۸ وفتنه بنزین بود که خسارتهای زیادی توسط عواملش در کشور وارد کرد ولی امروز در امریکا، خود مردم پرچم امریکا را به اتش می کشند که نماد فتنه در عالم است.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=2261

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.