• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
ارشد نظامی ارتش در منطقه اصفهان، یزد و چهارمحال‌وبختیاری خبر داد؛

پیکر شهید ترابی‌کاجی به اصفهان منتقل می شود

  • کد خبر : 23139
  • 25 آبان 1401 - 16:49
پیکر شهید ترابی‌کاجی به اصفهان منتقل می شود
ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه اصفهان، یزد و چهارمحال‌وبختیاری گفت: انتقال پیکر شهید غلامرضا ترابی‌کاجی به استان اصفهان انجام شد.

به گزارش نبض وطن به نقل از دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم سیاوش میهن‌دوست با اشاره به خاکسپاری شهید غلامرضا ترابی‌کاجی به عنوان شهید گمنام در بندرعباس اظهار کرد: هویت شهید پس از ٣٣ سال بی‌خبری و بعد از گذشت چهار سال از خاک‌سپاری، در نهم دی ماه ۱۳۹۹ با آزمایش DNA، شناسایی و مشخص شد که اهل شهرستان جرقویه اصفهان است.

وی افزود: خانواده او به ماندن شهید در بندرعباس رضایت ندادند و پس از گرفتن مجوز لازم از دفتر رهبری، پیکر این شهید والامقام از بندرعباس به اصفهان منتقل شد و در گلستان شهدا به خاک سپرده شد، فراق او و خانواده‌اش پس از ۳۵ سال به پایان رسید.

شهید غلامرضا ترابی‌کاجی سال ۱۳۴۴ در شهرستان جرقویه متولد و سال ۱۳۶۵ به عنوان سرباز رسته پیاده یگان جمعی گردان ۷۸۴ تیپ ۴ لشکر ۲۱ ارتش به جبهه اعزام شد، سرانجام در بیست‌وهشتم خرداد ماه سال ۱۳۶۶ در ناحیه زبیدات عراق بر اثر اصابت گلوله دشمن به شهادت رسید و پیکر مطهرش سال ۱۳۹۵ در پی عملیات تفحص کشف و به عنوان شهید گمنام در استان هرمزگان شهر سیاهو به خاک سپرده شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=23139

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.