• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

طوقانی: کشتی‌گیران لنجان در مصاف با گوش شکسته‌های نامی کشور همواره درخشیده‌اند

  • کد خبر : 2322
  • 03 تیر 1399 - 13:23
طوقانی: کشتی‌گیران لنجان در مصاف با گوش شکسته‌های نامی کشور همواره درخشیده‌اند
رییس هیئت کشتی شهرستان لنجان گفت:درخشش کشتی گیران شهرستان لنجان در مصاف با گوش شکسته‌های نامی کشور در آوردگاه های مختلف از جذابیت منحصر بفردی برخوردار است و همه این مسائل نشان از جایگاه بالای این رشته ورزشی در این شهرستان دارد.

به گزارش نبض وطن، حسین طوقانی با بیان اینکه کشتی یکی از پرافتخارترین و مدال آورترین ورزش ایران در مسابقات مختلف قهرمانی جهان و بازی های المپیک به شمار می آید، اظهار کرد: ورزش کشتی در خون مردم شهرستان لنجان جاری بوده و همچون بسیاری از شهرهای ایران، نخستین ورزش مورد علاقه مردم ورزش کشتی است، به گونه‌ای که حتی نونهالان و نوجوانان نیز دوستدار کشتی هستند.
وی افزود: به واسطه فعالیت قابل قبول هیئت کشتی شهرستان لنجان طی سال های اخیر، نسل های مختلف در شهرستان به این رشته ورزشی جذب شده اند به گونه ای که آنان با آغاز فعالیت خود در تلاش بوده اند راه مدال آوران لنجانی همچون سردار شهید حسین قجه ای،شهید مراد ملکی، شهید پهلوان اسماعیل سلیمیان و… و نام آورانی چون محمد طلایی و… را ادامه دهند.
رییس هیئت کشتی شهرستان لنجان تصریح کرد: درخشش کشتی گیران شهرستان لنجان در مصاف با گوش شکسته‌های نامی کشور در آوردگاه های مختلف از جذابیت منحصر بفردی برخوردار است و همه این مسائل نشان از جایگاه بالای این رشته ورزشی در این شهرستان دارد.
وی عنوان کرد: ورزش پهلوانی چون کشتی در شهرستان لنجان به دلیل نواقص در اطلاع‌رسانی، تبلیغات و … مورد غفلت قرار گرفته بود و متاسفانه آنگونه که شایسته است در حوزه اطلاع رسانی و معرفی قهرمان و پدیده های این رشته ورزشی اقدامات لازم انجام نگرفته است از این رو به سمت فعالسازی روابط عمومی هیئت کشتی گام برداشتیم تا در این حوزه نیز رسالت خود را به خوبی به مرحله اجرا برسانیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=2322
  • نویسنده : زهرا جعفری

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.