• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

تمرینات کشتی‌گیران شهرستان لنجان با رعایت مسائل بهداشتی آغاز شد

  • کد خبر : 2323
  • 03 تیر 1399 - 12:41
تمرینات کشتی‌گیران شهرستان لنجان با رعایت مسائل بهداشتی آغاز شد
دبیر هیئت کشتی شهرستان لنجان گفت: تمرینات کشتی‌گیران شهرستان لنجان در قالب حرکات ایستگاهی و آمادگی جسمانی با رعایت موارد ایمنی و بهداشتی آغاز شد.

به گزارش نبض وطن، مهدی سلیمیان با بیان اینکه کرونا سبب شده تا تمامی روند فعالیت های ورزشی حرفه ای ، نیمه حرفه ای و همگانی تحت تاثیر قرار گیرند، اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا کشتی نیز مانند سایر ورزش ها از عواقب این ویروس در امان نبوده و بسیاری از مسابقات و برنامه ها لغو یا به تعویق افتاد و از طرفی با تعطیل شدن باشگاه ها و سالن های ورزشی تمرینات ورزشکاران تعطیل و به نوعی با چالش مواجه شد.
وی افزود: کشتی از جمله رشته های ورزشی است که ورزشکاران این رشته باید به شکل منظم و همراه با طرح و برنامه ای توسط مربیان در باشگاه های ورزش به انان ارائه می کنند به تمرین بپردازند اما متاسفانه با تعطیلی یکباره سالن های ورزشی شوک بزرگی به ورزشکاران و علاقه مندان این رشته وارد شد.
دبیر هیئت کشتی شهرستان لنجان تصریح کرد: این اتفاق باعث بروز برخی نگرانی ها در بین کشتی گیران شهرستان لنجان شده بود و برهمین اساس تلاش شد با استفاده از ظرفیت فضای مجازی برخی تمرینات که قابلیت اجرا در منازل را داشتند در اختیار این عزیزان قرار دهیم تا باعث کاهش استرس و اضطرابشان شود.
وی عنوان کرد: با توجه به تصمیمات اتخاذ شده درخصوص آغاز فعالیت برخی رشته های ورزشی در باشگاه ها و سالن های ورزشی تمهیدات ویژه ای برای آغاز فعالیت محدود کشتی گیران شهرستان لنجان اتخاذ شده و پس از اخذ مجوزات لازم برآن شده ایم با رعایت موارد ایمنی و بهداشتی همچون ضدعفونی کردن محل تمرین، بررسی دمای بدن ورزشکاران و ضدعفونی کردن دست ها و زدن ماسک برای عوامل اجرایی تمرینات ورزشکاران این رشته ورزشی در قالب حرکات ایستگاهی و آمادگی جسمانی آغاز شود.
سلیمیان خاطرنشان کرد: امیدورایم که با رعایت توصیه های بهداشتی و مراقبت شرایط هرچه زودتر به حالت عادی بازگردد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=2323

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.