• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

پیکر شهید مدافع امنیت اسماعیل چراغی در زرین شهر تشییع و تدفین می‌شود

  • کد خبر : 23409
  • 29 آبان 1401 - 10:04
پیکر شهید مدافع امنیت اسماعیل چراغی در زرین شهر تشییع و تدفین می‌شود
فرماندار شهرستان لنجان گفت: براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته پیکر شهید مدافع امنیت "سرهنگ اسماعیل چراغی" از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه ظهر امروز یکشنبه، ۲۹ آبان‌ماه از میدان انقلاب زرین شهر به سمت گلستان شهدا تشییع و در جوار شهدای هشت سال دفاع مقدس به خاک سپرده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حمیدرضا محمدی فشارکی در جمع خبرنگاران شهدای مدافع امنیت را ستون‌های محکم اقتدار و امنیت کشور دانست و اظهار کرد: شهدای مدافع امنیت نماد حقیقی شجاعت و ایثار هستند چراکه در مظلومیت تمام جان خود را نثار امنیت و استقلال ایران کرده و به شهادت رسیدند.
وی افزود: جای‌جای ایران اسلامی پر از عطر خون شهدای امنیتی است که به شهادت رسیدند تا ما در آسایش و آرامش کامل به زندگی روزمره بپردازیم و همه ما باید قدردان خون این شهدای والامقام باشیم.
فرماندار شهرستان لنجان شهدای امنیت را یکی از مظلومترین شهدای انقلاب عنوان کرد و گفت: شامگاه چهارشنبه ۲۵ آبان ماه سرهنگ اسماعیل چراغی که در محله خانه اصفهان، برای برقراری نظم و امنیت حضور داشت از سوی تروریست‌ها هدف اصابت گلوله جنگی قرار گرفته و در نهایت به درجه رفیع شهادت نائل می‌شود.
وی تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته پیکر شهید مدافع امنیت “سرهنگ اسماعیل چراغی” از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه ظهر امروز یکشنبه، ۲۹ آبان‌ماه از میدان انقلاب زرین شهر به سمت گلستان شهدا تشییع و در جوار شهدای هشت سال دفاع مقدس به خاک سپرده خواهد شد.
محمدی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در تشییع شهدای امنیت پاسخ محکمی به دشمن است، عنوان کرد: ملت ایران همواره از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کرده و تا آخرین نفس پای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب ایستاده و با لبیک‌گویی به فرمان مقام معظم رهبری از امنیت، خاک و مرز و بوم میهن اسلامی دفاع خواهند کرد و قطعاً در جریانات اخیر نیز مستکبران و مزدورانی که قلب خود را به شیطان فروختند، بار دیگر سیلی محکمی از ملت بصیر ایران خواهند خوردند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=23409

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.