• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

به نام وطن ایستاده‌ایم

  • کد خبر : 23514
  • 30 آبان 1401 - 9:28
به نام وطن ایستاده‌ایم
ملی‌پوشان فوتبال ایران آماده هستند تا برای اعتلای نام کشورمان در جام جهانی قطر به مصاف حریفان قدرتمندی بروند که ستاره‌های گرانقیمت و بزرگی در اختیار دارند.

به گزارش نبض وطن به نقل از ایرنا، کار ملی‌پوشان فوتبال ایران در رویداد مهم جام جهانی از امروز (دوشنبه) آغاز خواهد شد و حالا در رویارویی با تیم‌هایی که پر از ستاره‌های مطرح و نامی هستند باید از اعتباری دفاع کنند که پیش از این مجاهدت‌های زیادی برای حفظ منزلت آن انجام شده است.

فوتبال عرصه‌ای است که صدایی رسا در دنیا دارد؛ چرا که صدها میلیون‌نفر در این کره خاکی مشتاقانه رویدادهای این رشته جذاب را دنبال می‌کنند و جام جهانی هم که اوج این عرصه محسوب می‌شود، مورد توجه جهانیان خواهد بود. همین که جوانان این مرز و بوم در قالب «تیم ملی ایران» در جام جهانی شرکت می‌کنند، موفقیتی بزرگ و ارزشمند برای کشور است.

تنها ۳۲ کشور از ۲۱۱ کشور عضو فیفا توانسته‌اند خودشان را به جام جهانی قطر برسانند؛ ۳۲ کشوری که قدرت‌های بزرگ فوتبال دنیا در بین آنها حضور دارند و برای تیم ملی ایران که تنها ششمین دوره‌ای است که سهمیه حضور در این رقابت‌ها را کسب کرده قرار گرفتن در بین این تیم‌ها اتفاق کمی نیست.

کار سخت است؛ اما می‌توان در جام جهانی موفق بود؛ به شرط اینکه یکدلی در بین بازیکنان تیم ملی نهادینه شود. انگلیس، ولز و آمریکا بازیکنان شناخته‌شده‌تری نسبت به بازیکنان ایران در اختیار دارند؛ اما در این رقابت نابرابر نباید از پیش بازنده بود.

این روزها کسانی که از موفقیت تیم ملی در جام جهانی هراس دارند هوچی‌گری می‌کنند تا حواس‌ها را از متن به حاشیه ببرند. در همین چند روز گذشته برخی تلاش کردند که ملی‌پوشان فوتبال ایران را بازیچه شیطنت‌های خود کنند. این اقدام آنها راهی به جایی نبرد و صحبت‌های علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی، کریم انصاری‌فرد، علیرضا بیرانوند این شیطنت‌ها را ناکام گذاشت.

پرچم سه رنگ ایران، نماد اتحاد و همدلی همه کسانی است که حاضرند برای مام وطن جان بدهند و ملی‌پوشان فوتبال ایران هم در عرصه جام جهانی وظیفه دارند تا پای جان از این پرچم پاسداری کنند. بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران هر نتیجه‌ای که در قطر کسب کند برای ملتی بزرگ و نجیب، عزیز و محترم است؛ چرا که بارها و بارها شایستگی و مهمتر اینکه عِرق ملی خود را به هموطنان‌شان اثبات کردند.

حالا در نقطه‌ای ایستاده‌ایم که تنها ساعاتی به آغاز بازی ایران و انگلیس در مرحله گروهی جام جهانی باقی مانده است. در این نبرد بزرگ، غیرت و تعصب یک بار دیگر معنا خواهد شد و همه بازیکنان تیم ملی که در واقع سربازان کشور هستند برای اعتلای وطن‌شان می‌جنگند و در این خصوص ذره‌ای شک و شبهه وجود ندارد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=23514

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.