• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

لنجان محلی برای تیک آف مدیران وارداتی/آقای شهردار کاش حداقل از خبرنگاران لنجان عذرخواهی می کردید!

  • کد خبر : 23554
  • 01 آذر 1401 - 7:50
لنجان محلی برای تیک آف مدیران وارداتی/آقای شهردار کاش حداقل از خبرنگاران لنجان عذرخواهی می کردید!
عذرخواهی مسئولان مصداق درایت و احترام به افکار عمومی است و در بسیاری از جوامع عذرخواهی به عنوان رشد تفکر شناختی و روابط بالای اجتماعی افراد خصوصا مسئولان شناخته می‌شود و آن فرد یا مسئول پس از عذرخواهی رسمی تاکید می‌کند که در جهت انجام ندادن مجدد اینگونه رفتار حرکت می‌کند.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، سال‌هاست شهرستان لنجان به محلی برای تیک آف برخی مدیران وارداتی مبدل شده و به دلیل حضور این افراد شاهد رفتارهایی با خبرنگاران، هنرمندان و جوانان نخبه و دارای ایده بوده‌ایم که در نوع خود کم نظیر بوده‌اند. نگاه سرد برخی مسئولان غیر بومی به ظرفیت‌های موجود شهرستان درحالی به وقوع می‌پیوندد که شهرستان لنجان، شهرستانی با ظرفیت بالایی از هنرمندان، نخبگان و افراد دارای ایده است و هرگاه نیاز به حضور آنها در عرصه‌های مختلف باشد، شکی وجود ندارد که بدون هیچ چشم‌داشتی و در نهایت صداقت تلاش خواهند کرد که دوستی خود را به اثبات برسانند حتی اگر در این راستا متحمل ضرر و زیان شوند.
“حمید شهبازی شهردار سده لنجان” در ۱۵ آبان ماه با دعوت از رسانه‌های استان اصفهان اقدام به برگزاری نشست خبری کرد درحالی که در این نشست از رسانه‌های محلی شهرستان لنجان دعوت بعمل نیامده و روی اسم خبرنگاران فعال لنجانی خط کشیده شده بود و این اقدام باعث انتقاد از نگاه ایشان به رسانه‌های محلی شد. حال آنکه تعامل و ارتباط صمیمانه مسئولان با رسانه‌های محلی با توجه به شرایط فعلی کشور یک وظیفه است که متاسفانه از سوی بسیاری از مسئولان به بوته فراموشی سپرده شده تا جائیکه در برگزاری نشستی خبری شاهد نگاه از بالا به پائین شهردار سده بودیم.بعد از انتقاد به نوع نگاه و عملکرد شهردار سده لنجان در دعوت از رسانه‌ها وی تنها سکوت اختیار کرد و این سکوت سبب شد سوالی دیگر در ذهن رقم بخورد که چرا برخی مسئولان در پی اشتباهات خود جسارت ندارند عذرخواهی کنند؟
هرچند باید پذیرفت که فرهنگ عذرخواهی مسئولان شهرستان لنجان مدت‌هاست که به دست فراموشی سپرده شده چنانکه اگر اشکالی در کار مسئولی دیده می‌شود و به آن ایراد انتقادی وارد شد برخی با توجیه و شانه خالی کردن از زیر بار عذرخواهی نه‌تنها به رفع آن کوتاهی کمک نکردند بلکه باعث شدند ابهاماتی در ذهن مخاطب باقی بماند. درحالی که عذرخواهی مسئولان نشان اعتماد به نفس و مصداق درایت و احترام به افکار عمومی است و در بسیاری از جوامع عذرخواهی به عنوان رشد تفکر شناختی و روابط بالای اجتماعی افراد خصوصا مسئولان شناخته می‌شود و آن فرد یا مسئول پس از عذرخواهی رسمی تاکید می‌کند که در جهت انجام ندادن مجدد اینگونه رفتار حرکت می‌کند.
شاید امروز زمان آن رسیده باشد به این سوال پاسخ داده شود که چرا مدیران موفق لنجانی یکی‌یکی از شهرستان خود گریزان هستند و در این راستا شاهد حضور برخی از مدیران غیر بومی هستیم که با کمترین بهره و توان مدیریتی به‌دنبال سکوی پرتابی هستند که جهش خود را از آن آغاز کنند و به عبارتی آزمون و خطاهای خود را در لنجان انجام می‌دهند!
قطعا رسانه‌های محلی خود را موظف می‌دانند با حمایت از مدیران توانمند بومی و حتی غیربومی که دغدغه‌ای بنام لنجان و لنجانی دارند و از روحیه انقلابی برخوردار هستند، حمایت کرده تا در مسیری حرکت کنیم که زمینه‌های رشد و توسعه این شهرستان خوش نام بیش از پیش هموار شود اما این نکته را نباید به دست فراموشی سپرد که مطمئناً با حرکت آهسته برخی مدیران و حضور مدیرانی که دغدغه لنجان و لنجای را ندارد، دردی از شهرستان لنجان درمان نخواهد شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=23554
  • نویسنده : حامد سلیمیان

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.