• امروز : پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

فرهنگ: مردم از بازی های سیاسی خسته شده اند

  • کد خبر : 2356
  • 13 تیر 1399 - 14:19
فرهنگ: مردم از بازی های سیاسی خسته شده اند
امام جمعه باغبادران گفت: نتیجه رقابت برای رسیدن به قدرت وضعیت اقتصادی امروز کشور است،انچه امروز باید به آن جامه عمل پوشاند کار جهادی زیر سایه منویات رهبری است.

به گزارش نبض وطن، حجت الاسلام علیرضا فرهنگ در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه باغبادران با بیان اینکه مردم از بازی های سیاسی خسته شده اند، اظهار کرد: نتیجه رقابت برای رسیدن به قدرت وضعیت اقتصادی امروز کشور است،انچه امروز باید به آن جامه عمل پوشاند کار جهادی زیر سایه منویات رهبری بوده بدان معنا که ما نیازمند روحیه انقلابی گری هستیم.
وی افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری روحیه انقلابی گری یعنی اعتقاد کامل به اصول ومبانی ارزشی انقلاب، کار جهادی، ساده زیستی، تقوای سیاسی در جهت گیری ها و دوری از حب و بغض در خدمت به مردم و نهایتا چشم بستن بر غرب و استکبار و چشم باز کردن بر توان داخلی است.
امام جمعه باغبادران تصریح کرد: امروز حساس ترین روزها ی تاریخ کشوررا طی می کنیم چراکه دشمن از وضعیت ویژه امروز کشور یعنی گرانی سر سام اور، شیوع ویروس کرونا و اتفاقات اخیر استفاده کرده و به دبنال موج سواری و به هم زدن امنیت کشور است.
وی ادامه داد: وضعیت قیمت دلار وسکه نتیجه تفکر غرب گرائی است، پس باید تمرکز همه ما بر سخنان مقام معظم رهبری باشد و بر حفظ اصول انقلاب پایبند باشیم در عین حال از مطالبه گری انقلابی از مسئولان ابائی نداشته باشیم.
فرهنگ با اشاره به سخنان رهبر حکیم وفرزانه انقلاب در دیدار با مسئول قوه قضائیه، اضافه کرد: از محورهای مهم سخنان رهبر معظم انقلاب ضرورت تحول در دستگاه قضا ودشواری های ان بود که فرمودند در مقابل تحول تحول مقاومت می کنند حالا یا بخاطر کم همتی ویا بخاطر اینکه منافعشان تحت تاثیز قرار می گیرد و از همه مهم تر دشمنان و معاندان نظام جمهوری اسلامی انچه که مهم است مقاومت و پافشاری در برابر حق بوده که این کار بسیار بزرگی است.
وی عنوان کرد: همه مسئولان قضائی و قضات باید به این بیانات معظم له در سراسر کشور توجه کنند چراکه هر کجا مقاومت کردیم یک قدم به ارزشها نزدیکتر شده ایم.
امام جمعه باغبادران با اشاره به اینکه قوه قضائیه وقضات باید زبان گویای افراد ضعیف و ناتوان در احقاق حق باشند، بیان کرد: محور دوم بیانات رهبرمعظم انقلاب بررسی ابعاد تحول بود، که از جمله ان پیشگیری از وقوع جرم و مردمی بودن قوه قضائیه است از این رو مردم باید بدانند قوه قضائیه پناهگاه انان است، نه اینکه فرد ضعیف بخاطر کندی زبان ویا نداشتن عنوان ویا سرمایه نتواند حق خود را مطالبه کند.
وی خاطرنشان کرد: سومین محور سخنان مقام معظم رهبری قاطعیت در مبارزه با فساد بود که دراینباره فرمودند از دوره قبل شروع شده از دوره اقای لاریجانی اغاز شد فرمودند نباید ازنظرها دور باشد،متاسفانه نظرهای مختلفی در راستای سیاه نمائی های دشمن این جا مطرح بودند که معظم له جلوی این مطالب را گرفتند واجازه ندادند دشمن اصل نظام و قوه قضائیه را زیر سوال ببرد.
فرهنگ متذکر شد:مقام عظم رهبری فرمودند: بدانیم ویروس فساد به مراتب بدتر از ویروس کرونا است چرا که ویروس کرونا بر جسم انسان می زندولی ویروس فساد از درون یک نظام رافلج می کند، ویروس کرونا را با شستن دست ویا مواظبت می توان از بین برد ولی ویروس فساد رافقط با قطع دست مفسد از اقتصاد و نظام کشور باید از بین برد.
وی تاکید کرد: جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی نیز از توصیه های رهبر معظم انقلاب بود که مسئولان قضایی باید رصد کنند تا این اتفاق در حوزه آنان رخ ندهد لذا باید جلوی رانت خواری عده ای سودجو را گرفته و جلوی تعطیلی بعضی از کارگاه های تولیدی نیز گرفته شود.
امام جمعه باغبادران یادآور شد: امروز سیاستهای امریکا در کشور خود به چالش کشیده شده است و برهمین اساس باید گفت هر کسی بع طناب پوسیده دولتهای مختلف امریکا اویزان شده در قعر چاه ذلت گرفتار شده است،اما متاسفانه هنوز عده ای در خارج وداخل کشور به جای اینکه به فکر مردم و حل اقتصاد کشور با ظرفیتهای داخل باشند دست به خارج از مرزها چشم دوخته اند.
وی افزود: آنان به جای اینکه جوابگوی مشی وخط فکری خود در طول انقلاب باشند با نامه نگاری در سدد خط دهی اشتباه در کشور و تهیه خوراک برای دشمنان نظام هستند و این درحالیست که اگر خواستید بدانید کشور چگونه مشکلش حل می شود به اختیاراتی که قانون به مسئولان دولتی و غیره داده نگاه کنید.
فرهنگ تصریح کرد: مقام معظم رهبری از همه دولت ها حمایت می کنند چراکه بر گرفته از رای مردم هستند و انان باید پاسخگوی مردم باشند.
وی ادامه داد: جایگاه هر مسئول و قوایی در قانون مشخص است و اگر هر مسئولی در جایگاه خود وظیفه خود را انجام دهد تمام مشکلات کشور حل خواهد شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=2356

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.