• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان‌شرقی:

خودباوری یکی از مؤلفه‌های موفقیت و پیروزی هر ملت است

  • کد خبر : 23622
  • 02 آذر 1401 - 12:56
خودباوری یکی از مؤلفه‌های موفقیت و پیروزی هر ملت است
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان‌شرقی گفت: امروز دشمنان با تمام امکانات خود به دنبال وارونه نشان دادن حقایق و تخریب ارزش‌ها و باورهای ما هستند، مقابله با این توطئه نیازمند اقدام جهادی است.

به گزارش نبض وطن به نقل از دفاع‌پرس، دریادار رضا عباسی که در یادواره شهدای شهر جلفا سخن می‌گفت، با اشاره به ضرورت تبیین دستاورهای انقلاب برای جوانان اظهار کرد: برای ترویج و نهادینه کردن روحیه خودباوری در میان مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان، لازم است تا دستاوردها و پیشرفت‌های عظیمی که در طول چهار دهه گذشته به دست آمده است، تبیین شود.

وی افزود: خودباوری یکی از مؤلفه‌های موفقیت و پیروزی هر ملت است و ازجمله حوزه‌هایی که در نتیجه تلاش‌های متخصصان داخلی به موفقیت‌های بزرگی دست یافته حوزه نیروی دریایی است؛ پیش از انقلاب اسلامی جزئی‌ترین تعمیرات مستقیم توسط بیگانگان انجام می‌شد اما امروز با خودباوری و تلاش مداوم به تولید تجهیزات کاملاً راهبردی همچون زیردریایی و ناوشکن دست یافته‌ایم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان‌شرقی به ضرورت تبیین و پاسخ‌گویی به سوالات نسل جدید تاکید کرد و یادآور شد: امروز دشمنان با تمام امکانات خود به دنبال وارونه نشان دادن حقایق و تخریب ارزش‌ها و باورهای ما هستند و مقابله با این توطئه نیازمند اقدام جهادی است؛ یکی از مواردی که به خوبی برای جوانان تشریح نشده و درنتیجه شبهاتی پدید آورده است، مسئله دشمنی دیرینه آمریکا با ملت ایران است.

وی با تأکید بر اهمیت فعالیت داوطلبانه در امور مختلف گفت: اگر افراد با باور و اعتقاد قلبی ناشی از تبیین صحیح موضوعات فعال شوند مبلّغ عملی می‌شوند و در ابتدا خانواده‌ها و سپس اطرافیانشان را ایمن می‌کنند؛ ما نباید به دنبال موضوعات در بیرون بگردیم، بلکه در هر جایی که هستیم باید از داخل به فکر باشیم تا مسائل را به درستی تبیین کنیم.

سرهنگ فریبرز خزایی، فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این مراسم، گفت: امروز در چهل‌وسومین سالگرد شکل‌گیری بسیج به فرمان امام راحل (ره) قرار داریم و در حقیقت آحاد بسیجیان همان‌گونه‌که در تمام صحنه‌ها حضوری مؤثر داشته‌اند، در شرایط کنونی هم مؤثر، تعیین‌کننده و موجب رضایت امام عصر (عج) خواهند بود.

خزایی ادامه داد: بسیجیان بنیاد شهید و امور ایثارگران مفتخر به این عنوان بسیار ارزشمند هستند و در مقاطع مختلف در طول سالیان گذشته و در حوادث و فراز و نشیب‌های متعدد حضوری مؤثر داشتند و همچنان گوش به امر، ولی امر خودشان در انجام وظیفه هستند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=23622

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.