• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳

هزینه دعواهای جناحی مسئولان را مردم می‌دهند

  • کد خبر : 2373
  • 20 تیر 1399 - 14:21
هزینه دعواهای جناحی مسئولان را مردم می‌دهند
امام جمعه زرین شهر گفت: مسئولان امر باید به فکر معیشت و رسیدگی به مردم گرفتار جامعه باشند ، دعواهای سیاسی بین مسئولین و توجه به این دعوا هیچ سودی برای کشور و مردم ندارد.

به گزارش نبض وطن، حجت الاسلام قاسم باقریان در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه زرین شهر با اشاره به اثر تورم و گرانی در کشور اظهار کرد:عمده فشار تورم و گرانی بر روی اقشار ضعیف و فقیر جامعه است ، اقشاری که بیشترین سهم را در دفاع از نظام و انقلاب داشته و در دفاع از ایران اسلامی در تمامی میادین سخت حضور فعالانه داشته است.
وی با بیان اینکه امروز رسیدگی و توجه به اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه یک ضرورت است، افزود:با افزایش نرخ دلار و گرانی های سرسام آور این مردم ضعیف ، فقیر و گرفتار هستند که زیر بار تورم له می‌شوند لذا مسئولان امر باید جامعه و مردم آن را به خوبی بشناسد و بداند کدام اقشار از جامعه نیازمند توجه و رسیدگی جدی است .
امام جمعه زرین شهر دعواهای سیاسی را آفت رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم دانست و تصریح کرد: مسئولان امر باید به فکر معیشت و رسیدگی به مردم گرفتار جامعه باشند ، دعواهای سیاسی بین مسئولین و توجه به این دعوا هیچ سودی برای کشور و مردم ندارد.
وی ادامه داد: مسئولان باید دست از دعواهای سیاسی برداشته و از توجه به مسائل بیهوده پرهیز کنند و به شکلی جهادی وباقدرت به فکر نجات اقشار نیازمند جامعه باشند .
باقریان اضافه کرد: مدیران باید بداند چند درصد مردم گرفتار مشکلات هستند و باید مورد حمایت قرار گیرند که متأسفانه این شناخت در کشور به هر دلیلی وجود ندارد.
وی بازگشت به آموزه های دینی را یکی از راهکارهای رفه مشکلات معیشتی دانست وگفت: مکتب غنی اسلام برای تمامی ابعاد زندگی بشر دستور و برنامه دارد ، اگر در زمینه های اقتصادی به آموزهای دینی بازگردیم می توانیم از فشار افتصادی روی اقشار گرفتار کم کنیم .
امام جمعه زرین شهر عنوان کرد: اگر شعار مرگ بر آمریکا را سر می دهیم یعنی با فرهنگ آمریکایی در حال مبارزه هستیم، و نباید فراموش کرد فرهنگ غربی و آمریکایی دشمن سبک زندگی اسلامی است .
وی خاطرنشان کرد: سیستم مدیریتی کشور باید به سمت فرهنگ غنی اسلامی ایرانی هداست شود نه به سمت فرهنگ غربی آمریکایی، چراکه سبک زندگی اسلامی می تواند ما را از گرفتاری های مختلف نجات دهد.
باقریان با بیان اینکه مسئولان راه را برای سرمایه گذاران باز کنند، تاکید کرد: گاهی بروکراسی های اداری مانع اصلی تولید وسرمایه‌گذاری است، مسئولان کشور راه را برای حضور و سرمایه گذاری صاحبان سرمایه بازکنند چراکه سرمایه دار باید ثرورت خود را بدون ترس و با رغبت در مسیر تولید و رونق به کارگیرد و سیستم مالیاتی هم مالیات خود را اخد و در مسیر آبادانی کشور استفاده نماید .

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=2373

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.