• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

ست‌وسومین جشنواره تئاتر استان قم آغاز به کار کرد

  • کد خبر : 23799
  • 08 آذر 1401 - 12:55
ست‌وسومین جشنواره تئاتر استان قم آغاز به کار کرد
بیست‌وسومین جشنواره تئاتر استان قم، با اجرای دو نمایش صحنه‌ای و یک نمایش خیابانی آغاز به‌کار کرد.

به گزارش نبض وطن به نقل از ایرنا، اصغر نوبخت در حاشیه آغاز به کار جشنواره تئاتر استان قم اظهار کرد: در نخستین اجرای جشنواره، نمایش «جویندگان آب» به کارگردانی رضا جعفری در تالار شهید آوینی قم اجرا شد.

وی با اشاره به استقبال خوب دوستداران تئاتر از اجراهای روز اول جشنواره گفت: در روز اول جشنواره همچنین نمایش خیابانی «خیابان دل آذر» به کارگردانی مهدی ملاک در محوطه تالار فرهنگ و هنر قم اجرا شد.

دبیر بیست‌وسومین جشنواره تئاتر استان قم ادامه داد: در این روز همچنین نمایش «آوازهای غمگنانه یک جغد» به کارگردانی ابوالفضل بلغندر در تالار فرهنگ و هنر قم اجرا شد.

وی افزود: در جشنواره بیست‌وسوم تئاتر قم هشت اثر صحنه‌ای و چهار اثر خیابانی اجرا می‌شود که تا شامگاه پنجشنبه _دهم آذرماه_ اجراها ادامه خواهد یافت و روز جمعه _یازدهم آذرماه_ نیز اختتامیه جشنواره برگزار خواهد شد.

نوبخت با اشاره به اجراهای امروز نیز اضافه کرد: نمایش «خانه ابدیت» در دو سانس ۱۵:۳۰ و ۱۷:۳۰ در سالن شهید آوینی قم، نمایش خیابانی «چفیه پوش» به کارگردانی محمد عمویی در ساعت ۱۹ در محوطه تالار فرهنگ‌وهنر قم و نمایش «نگهبان درخت» به کارگردانی محمدحسین نظری حائل در ساعت‌های ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ در تالار فرهنگ و هنر قم اجرا خواهد شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=23799

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.