• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳

زیرآبی رفتن مسئولان ممنوع!

  • کد خبر : 2384
  • 27 تیر 1399 - 14:30
امام جمعه زرین شهر گفت: باید سوال کرد چرا برخی افراد صحنه های سیاسی و فرهنگی را تبدیل به میدان جنگ کرده و با بروز هر مشکلی با نگاه سیاسی با آن مشکل برخورد می کنند،به عنوان امام جمعه همیشه از مسئولان حمایت کرده‌ام اما دلیل نمی شود برخی مسئولان شهرستان زیر آبی بروند.

به گزارش نبض وطن، حجت الاسلام قاسم باقریان در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه زرین شهر توجه به مردم را یک ضرورت دانست و اظهار کرد: امروز فشارهای اقتصادی و همچنین مشکلات ناشی از بیماری کرونا وضعیت معیشتی مردم را سخت در مضیقه قرار داده و فشار زیادی را برای مردم به ویژه نیازمندان و فقرا وارد ساخت است .
وی افزود: این در حالی است که برخی مسئولان نظام وقت و انرژی خود را صرف جنجال های بیهود سیاسی و حواشی کرده اند، الگوی رفتاری مسئولان بیانات گهربار رهبر فرزانه انقلاب باشد .
امام جمعه زرین شهر تصریح کرد: مردم زیر بار فشارهای مختلف معیشتی، اقتصادی و… سختی بسیاری را متحمل می شوند لذا انتظار می رود مسئولان به سخنان مقام معظم رهبری جامه عمل پوشانده و با همت جهادی و کار شبانه روزی مشکلات کشور را مرتفع سازند و در مسیر حل مشکلات اساسی مردم گام بردارند.
وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس یازدهم باید توصیه های مقام معظم رهبری را جدی بگیرند، گفت: سخنان راهبردی مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس باید برای مجلس یازدهم تبدیل به یک منشور شود، چراکه برخی در جامعه به دنبال حاشیه سازی بوده و چنین مطرح می کنند که این مجلس با دولت مشکلات اساسی دارد.
باقریان ادامه داد:اما همه مشاهده کردند رهبرمعظم انقلاب در مسیر وفاق وهمدلی بین مجلس و دولت با حفظ استقلال قوا مطالب ارزشمندی را بیان نمودند،از یان رو نباید اختلاف سلیقه بین مسئولان به مردم و جامعه منتقل شود چرا که هدف از مسئولیت خدمت به مردم بوده و مشکلات امروز جامعه زیاد است و مجلس باید برای حل این مشکلات به طور جدی وارد میدان عمل شود.
وی اضافه کرد: سیاسی بازی و جنجال آفرینی به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست لذا مجلس باید به وظیفه و نظارت قانونی خود با حفظ حرمت و احترام ودر چهارچوب قانون عمل کند دولت نیزدولت تا آخرین روز دولت این کشور است و باید برای خدمت به مردم تلاش کند.
امام جمعه زرین شهر با بیان اینکه شهرستان لنجان محل سیاسی کاری مسئولان نیست، عنوان کرد: عده ای در شهرستان لنجان به دنبال سیاسی کاری هستند و این درحالیست که افراط و تفریط برخی ها در این شهرستان همیشه آسیب زا بوده است.
وی خاطرنشان کرد: باید سوال کرد چرا برخی افراد صحنه های سیاسی و فرهنگی را تبدیل به میدان جنگ کرده و با بروز هر مشکلی با نگاه سیاسی با آن مشکل برخورد می کنند،به عنوان امام جمعه همیشه از مسئولان حمایت کرده‌ام اما دلیل نمی شود برخی مسئولان شهرستان زیر آبی بروند.
باقریان یاداور شد: مسئولان نباید مردم را نامحرم بدانند واز جوابگویی به آنان طفره روند، درب اتاق‌های مسئولان شهرستان لنجان باید برای شنیدن مشکلات و رسیدگی به دردهای مردم باز باشد و همواره شنوای حرف های مردم ، پیشنهادت وانتقادات آنان باشند.
وی افزود: انتظار می رود تخلف مسئولان در مسیر قانونی خود پیگیری شود و برخورد لازم و جدی با انان صورت گیرد ، توجه و رسیدگی به مشکلات مردم و تکریم مردم به بهترین شکل در شهرستان انجام شود چراکه مردم تنها در زمان‌های حساس مورد نیاز کشور نیستند بلکه باید در همه حال مورد توجه قرار گیرند.
امام جمعه زرین شهر یادآور شد: در نظام جمهوری اسلامی ملاک انجام امور قانون است، امروز موضوع دوچرخه سواری بانوان تبدیل به یک موضوع سیاسی شده است و عده ای در فضای مجازی و واقعی به دنبال جنجال آفرینی با تکیه بر این موضوع هستند .
وی متذکر شد: امروز باید پاسخ داد که برای ایجاد بستر مناسب ورزش بانوان چه اقدامی انجام گرفته و چه برنامه هایی اجرا شده است، وقتی برنامه ای نداشتیم نباید برای توجیه کار خود از دین مایه بگذاریم.
باقریان تاکید کرد: امروز در سطح شهر به ویژه ساعت های پایانی شب خیابان ها محل تردد بانوان دوچرخه سوار شده است که بنا به اعلام برخی از مردم حتی به طور مختلط در حال رکاب زنی هستند؛ مسئولان امر به میدان بیایند و موضع خود را مشخص کنند و اعلام کنند قانون در این خصوص چه برنامه ی دارد.
وی خاطرنشان کرد: قطعا موضوع نباید به میدان جنگ بین گروه‌های مختلف تبدیل شود واز دید سیاسی و منافع به ان نگریست.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=2384

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.