• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳

دستگیری یکی از مخلان نظم و امنیت بازار در زرین شهر

  • کد خبر : 24059
  • 14 آذر 1401 - 11:44
دستگیری یکی از مخلان نظم و امنیت بازار در زرین شهر
یک منبع آگاه از دستگیری فردی به اتهام تلاش برای تهدید و ترغیب اصناف برای بستن واحدهای صنفی شان در زرین شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، یک منبع آگاه در جمع خبرنگاران از دستگیری فردی به اتهام تلاش برای ترغیب کسبه برای بستن واحدهای صنفی خود خبر داد و اظهار کرد: با توجه به تلاش دشمنان برای برهم زدن امنیت کشور و تداوم اغتشاشات بنا به خواست عمومی مردم جهت ارتقا سطح امنیت شهرهای ایران مسئولان امر در میدان عمل حضور یافته تا خدشه‌ای به امنیت آحاد مردم خصوصاً اصناف و بازاریان وارد نشود.

وی افزود: بر اساس اخبار واصله در خصوص تلاش برخی افراد برای تشویش اذهان عمومی و بر هم زدن نظم و انضباط و امنیت و آرامش بازار در شهرستان لنجان موضوع در دستور کار نیروهای امنیتی و نظامی قرار داده شد.

این منبع آگاه عنوان کرد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد فردی ۳۰ ساله با تشویش اذهان عمومی به دنبال ترغیب کسبه بازار زرین شهر برای بستن واحدهای صنفی خود بوده که این فرد در کمترین زمان ممکن شناسایی و دستگیر شد و برخورد قاطع با وی صورت گرفت. اطلاعات تکمیلی در این خصوص متعاقباً اعلام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بازاریان شهرستان لنجان همواره در دفاع از انقلاب و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت قدم بوده‌اند و قطعاً این بار نیز با بصیرت و هوشیاری خود فرصت سوءاستفاده را به دشمنان نخواهند داد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=24059
  • نویسنده : زهرا فنایی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.