• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
بهادری جهرمی:

دشمنان در جنگ رسانه‌ای هیچ اصولی را رعایت نمی‌کنند

  • کد خبر : 24178
  • 16 آذر 1401 - 17:11
دشمنان در جنگ رسانه‌ای هیچ اصولی را رعایت نمی‌کنند
سخنگوی دولت گفت: برای جنگ نظامی قواعدی وجود دارد، اما در جنگ رسانه‌ای، دنیای غرب و دشمنان هیچ‌کدام از اصول انسانی را رعایت نمی‌کنند.

به گزارش نبض وطن به نقل از ایسنا، علی بهادری جهرمی در آیین تکریم و معارفه رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت اظهار کرد: با توجه به جایگاه و اهمیت حوزه رسانه و اطلاع‌رسانی در دولت، حقیقتا ساختارهایی که بیست سال پیش طراحی شده و اصلاح آن ۱۳ سال قبل رخ داده، ساختاری نیست که متناسب با شرایط امروز در این جنگ ناعادلانه و مملو از اقدامات غیرحقوقی و ضدحقوقی بتواند آنگونه که باید نقش‌آفرینی کند.

وی افزود: ما برای جنگ نظامی هم قواعد داریم، اما در این جنگ رسانه‌ای، هیچ‌یک از اصول انسانی را دنیای غرب و دشمنان رعایت نمی‌کنند. در این جنگ تمام‌عیار و تمام‌قد علیه ایران نیاز به سرمایه‌گذاری و تمرکز بیشتر هستیم و یکی از این تمرکزها ساختاری است.

سخنگوی دولت گفت: این حرکت تحولی در حوزه اطلاع‌رسانی در این یک سال قبل به‌طور تدریجی در حال شکل‌گیری است. ما متوقف و ایستا نبودیم و تحول تدریجی در حال شکل‌گیری بود.

بهادری جهرمی تاکید کرد: شورای اطلاع‌رسانی در استان‌ها در یک اصلاح، ریاست این شورا را به استاندار واگذار کرده است. ترکیب شورای اطلاع‌رسانی فرابخشی‌تر شده است. ازجمله این اصلاحات خوب، تفکیک حوزه وظایف و اختیارات سخنگو از ریاست شورای اطلاع‌رسانی دولت بود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=24178

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.