• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

رئیسی: باید با نگاهی دقیق و کارشناسی وضعیت موجود و وضعیت مطلوب را مقایسه

  • کد خبر : 24328
  • 19 آذر 1401 - 12:18
رئیسی: باید با نگاهی دقیق و کارشناسی وضعیت موجود و وضعیت مطلوب را مقایسه
رئیس‌جمهور با تاکید بر اهمیت بازنگری عملکرد شورای‌ عالی انقلاب فرهنگی بر اساس اسناد بالادستی گفت: برای ارزیابی عملکرد شورای‌ عالی انقلاب فرهنگی باید به بیانات امام راحل درباره اهداف تشکیل این شورا و نیز بیانات و انتظارات رهبر معظم انقلاب اسلامی از این شورا مراجعه کرد که به مثابه چراغ راه است.

به گزارش نبض وطن به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز در همایش گام دوم شورای عالی انقلاب فرهنگی در مسیر تحول که به مناسبت سی‌وهشتمین سالگرد تشکیل این شورا برگزار شده بود، اظهار کرد: برای تحول در عرصه فرهنگ و عملکرد شورای عالی انقلاب فرهنگی لازم است بازنگاهی به عملکرد این شورا از ابتدا تاکنون داشت.

رئیس‌جمهور افزود: باید با نگاهی دقیق، نقادانه و کارشناسی وضعیت موجود و وضعیت مطلوب را مقایسه و برای کم کردن فاصله آنها تلاش کرد.

آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه برای بازنگری عملکرد شورای عالی انقلاب فرهنگی باید بر اساس اسناد بالادستی صورت گیرد، تاکید کرد: برای ارزیابی عملکرد شورای‌عالی انقلاب فرهنگی باید به بیانات امام راحل درباره اهداف تشکیل این شورا و نیز بیانات و انتظارات رهبر معظم انقلاب اسلامی از این شورا مراجعه کرد که به مثابه چراغ راه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی در مسیر تحول هستند.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: اجرا و عملیاتی شدن تحول در شورای عالی انقلاب فرهنگی در گرو توجه به این چراغ راه است تا مشخص شود شورا در چه بخش‌هایی موفق بوده که این نقاط قوت مورد قدردانی قرار گرفته و تقویت شود و در چه بخش‌هایی کاستی وجود دارد تا به سرعت برطرف شود.

تکمیل می‌شود..

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=24328

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.