• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

غرق شدن دختر جوان در زاینده رود

  • کد خبر : 2452
  • 09 شهریور 1399 - 14:43
غرق شدن دختر جوان در زاینده رود
شهردار باغبادران گفت: دختر جوان 26 ساله افغانستانی بر اثر غرق شدن در رودخانه زاینده رود جان خود را از دست داد.

به گزارش نبض وطن، حجت الله امینی باغبادرانی اظهار کرد: ساعت ۱۴ و ۱۰ دقیقه امروز در پی تماس تلفنی با مرکز ایستگاه آتشنشانی باغبادران خبری مبنی بر غرق شدن یک دختر جوان در محدوده روستای چم نور از توابع بخش باغبهادران دریافت شد.
وی افزود: با توجه به آماده‌باش کامل تیم غواصی ایستگاه آتش‌نشانی باغبادران در ایام تابستان، با هماهنگی‌های لازم این تیم در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حضور یافتند.
شهردار باغبادران تصریح کرد: قبل از حضور تیم غواصی ساکنین محلی حاضر در محل حادثه، پیکر این دختر۲۶ ساله که از اتباع افغانستان بوده را از آب خارج کرده و به نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵ تحویل داده بودند اما با وجود انجام اقدامات اولیه درمانی توسط نیروهای اورژانس این دختر جوان به دلیل از دست دادن علایم حیاتی جان خود را از دست داد.
وی عنوان کرد: هنگامی که این دختر جوان دچار غرق شده‌گی می‌شود برادر وی با دیدن این صحنه سریعا وارد رودخانه می‌شود، که تاکنون اطلاع دقیقی از وضعیت وی در دست نبوده و تیم امداد و نجات در حال جستجو برای پیدا کردن این پسر جوان هستند.
امینی خاطرنشان کرد: از شهروندان و گردشگران می‌خواهیم هرگز در رودخانه زاینده رود شنا نکنند، باتوجه به توپوگرافی منطقه و وجود گرداب های مختلف در مسیر رودخانه خطرات زیادی به همراه داشته و احتمال غرق شدن افراد وجود دارد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=2452
  • نویسنده : حامد سلیمیان

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.