• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
با اعتبار ۳ میلیارد ریال انجام شد؛

توزیع بسته‌های یلدایی بین نیازمندان لنجان

  • کد خبر : 24528
  • 30 آذر 1401 - 19:11
توزیع بسته‌های یلدایی بین نیازمندان لنجان
مسئول گروه جهادی شهید خدادادی از توزیع سه هزار پرس غذای گرم، ۷۰۰ پک میوه، ۷۰۰ بسته تنقلات و… با اعتبار ریالی بالغ بر سه میلیارد ریال به مناسبت حلول شب یلدا و ایام شهادت حضرت زهرا (س) در بین خانواده‌های نیازمند شهرستان لنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، پرویز امیدی در جمع خبرنگاران نقش خیرین در کمک به نیازمندان را بسیار مهم و حیاتی دانست و اظهار کرد: گروه جهادی شهید خدادادی همواره در تلاش بوده در صحنه‌های گوناگون از جمله کمک به بهبود بیماران، سرکشی به خانواده‌های نیازمندان، احداث خانه نیازمندان، کمک‌های مؤمنانه و…. فعالیت داشته باشد تا گره‌ای از مشکلات نیازمندان گشوده شود.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم به خصوص قشر کم برخوردار جامعه، افزود: گروه جهادی شهید خدادادی محرومیت‌زدایی را به عنوان یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های خود تعریف کرده و در این مسیر از ظرفیت جهادگران، خیرین و نیکوکارانی که تمایل به مشارکت در این امر خداپسندانه را دارند بهره‌مند شده تا مشکلات نیازمندان کاهش یابد.

مسئول گروه جهادی شهید خدادادی فرا رسیدن شب یلدا را فرصتی برای کمک‌رسانی به نیازمندان و فقرا دانست و تصریح کرد: مردم ایران براساس رسوم کهن با تهیه میوه‌، شیرینی و آجیل تلاش می‌کند لحظات شادی را برای خانواده خود رقم بزند، گروه جهادی شهید خدادادی نیز با تأسی از سیره اهل بیت (ع) در این ایام به کمک نیازمندان و ایتام رفت تا بتوانند ساعات خوشی را برای آنان رقم بزند.

وی عنوان کرد: گروه جهادی شهید خدادادی توانست به همت خیرین و جهادگران اقدام به تهیه و توزیع سه هزار پرس غذای گرم، ۷۰۰ پک میوه، ۷۰۰ بسته تنقلات و… با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال کند و این بسته‌های حمایتی و یلدایی را به مناسبت حلول شب یلدا که همزمان با ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) شده در بین خانواده‌های نیازمند شهرستان لنجان توزیع کند.

امیدی با بیان اینکه جهادگران با روحیه انقلابی در پی محرومیت زدایی از جامعه هستند، خاطرنشان کرد: ثمره کار جهادی در درازمدت موجب کاهش فقر، کاهش فاصله طبقاتی، زنده نگه داشتن روحیه جهادی و تقویت حس تعاون و نوع دوستی در جامعه می‌شود از این رو امیدواریم جهادگران، خیرین و نیکوکاران همچون گذشته یاری رسان فقرا باشند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=24528
  • نویسنده : مهدی سلیمیان

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.