• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
رئیس دادگستری شهرستان لنجان:

۲۵۰ بسته حمایتی یلدا بین خانواده زندانیان نیازمند توزیع شد

  • کد خبر : 24569
  • 01 دی 1401 - 14:40
۲۵۰ بسته حمایتی یلدا بین خانواده زندانیان نیازمند توزیع شد
رئیس دادگستری شهرستان لنجان گفت: همزمان با فرا رسیدن شب یلدا طرح حمایت معیشتی از خانواده‌های مددجویان با حمایت خیرین در شهرستان لنجان اجرایی و ۲۵۰ بسته حمایتی شامل میوه و آجیل شب یلدا به ارزش تقریبی یک میلیارد و دویست و پنجاه هزار ریال بین خانواده زندانیان نیازمند شهرستان توزیع شد.

داوود خوشنویس در جمع خبرنگاران یکی از اهداف آرمانی و راهبردی انجمن حمایت زندانیان شهرستان لنجان را حمایت و مراقبت از خانواده نیازمند زندانیان دانست و اظهار کرد: مجازات زندان به عنوان یک راهکار برای اصلاح، پیشگیری و رعایت عدالت در جامعه در مواجهه با مجرمان و قانون شکنان صادر می‌شود اما، باید پذیرفت که در برخی مواقع آسیب‌های اجتماعی در کمین خانواده زندانیان بوده چراکه خانواده وی علاوه بر از دست دادن سرپرست، دچار نگاه منفی جامعه می‌شود.

وی افزود: انجمن حمایت زندانیان شهرستان لنجان در طول مدت گذشته تلاش کرده در مسیر فرهنگ‌سازی این مهم که هیچ خانواده‌ای نباید بخاطر زندانی شدن یکی از اعضای خود دچار آسیب شود، حرکت کرده و خوشبختانه با تغییر نگاه جامعه شاهد توسعه فعالیت‌های این انجمن با حمایت خیرین بوده‌ایم.

رئیس دادگستری شهرستان لنجان با بیان اینکه پیرو منویات رهبر معظم انقلاب در حمایت از خانواده زندانیان، در شهرستان لنجان توجه ویژه‌ای به این قشر آسیب پذیر شده است، تصریح کرد: انجمن حمایت زندانیان شهرستان لنجان تلاش کرده خانواده‌های زندانیان نیازمند را تحت پوشش چتر حمایتی خود درآورد چراکه مراقبت از خانواده زندانیان نیازمند اقدامی مؤثر در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

وی عنوان کرد: همزمان با فرا رسیدن شب یلدا طرح حمایت معیشتی از خانواده‌های مددجویان با حمایت خیرین در شهرستان لنجان اجرایی و ۲۵۰ بسته حمایتی شامل میوه و آجیل شب یلدا به ارزش تقریبی یک میلیارد و دویست و پنجاه هزار ریال بین خانواده زندانیان نیازمند شهرستان توزیع شد.

خوشنویس خاطرنشان کرد: همراهی مسئولان و خیرین همواره توانسته راهگشای برخی از مشکلات خانواده زندانیان باشد و امیدواریم با تقویت اینگونه حمایت‌ها از به وجود آمدن کانون جرم احتمالی و بیشتر شدن چرخه جرم در کشور که به هیچ عنوان در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست جلوگیری شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=24569

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.