• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
رئیس کمیته امداد زرین شهر مطرح کرد:

ساخت مسکن محرومان روشنی بخش زندگی افراد نیازمند است

  • کد خبر : 24756
  • 12 دی 1401 - 14:05
ساخت مسکن محرومان روشنی بخش زندگی افراد نیازمند است
رئیس کمیته امداد امام خمینی زرین شهر گفت:با تأمین اعتبار ۵۰۰ میلیون ریالی توسط کمیته امداد زرین شهر و همچنین جذب ۵۰۰ میلیون ریال توسط خیرین در مسیر ساخت مسکن برای یکی از مددجویان تحت حمایت این نهاد گام برداشتیم و با مبالغی که توسط گروه جهادی شهید تندگویان تأمین شد موفق به اتمام پروژه شدیم.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، احمد یوسفی در جمع مسئولان شهرستان لنجان با اشاره به طرح‌های حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) از محرومان و مستضعفین جامعه اظهار کرد: ایجاد اشتغال، کمک به تولید و خودکفایی خانواده‌ها و ساخت مسکن محرومان با همکاری مسئولان و خیران از اولویت‌های محوری کمیته امداد امام خمینی (ره) به شمار می‌آید.

وی یکی از مهمترین دغدغه‌های نسل جوان خصوصاً مددجویان را تأمین مسکن دانست و افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان لنجان همواره در تلاش بوده با فراهم سازی اعتبار و زیرساخت‌ها، یکی از دغدغه‌های مهم نیازمندان تحت پوشش را در ساخت مسکن محرومین برطرف سازد و بر همین اساس از ظرفیت خیرین و گروه‌های جهادی در این حوزه استفاده شده تا مددجویان شناسایی شده در کمترین زمان ممکن خانه دار شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) زرین شهر با اشاره به افتتاح و تحویل یک باب مسکن محرومین به مددجوی تحت حمایت این نهاد مقدس، تصریح کرد: با تأمین اعتبار ۵۰۰ میلیون ریالی توسط کمیته امداد امام خمینی زرین شهر و همچنین جذب ۵۰۰ میلیون ریال توسط خیرین در مسیر ساخت مسکن برای یکی از مددجویان تحت حمایت این نهاد گام برداشتیم و در نهایت با مبالغی که توسط گروه جهادی شهید تندگویان تأمین شد موفق به اتمام پروژه شدیم.

وی ساخت مسکن محرومان را روشنی بخش زندگی افراد نیازمند و فاقد مسکن دانست و عنوان کرد: خوشبختانه همراهی و همکاری خوبی توسط شهردار و اعضا شورای اسلامی شهر چرمهین در اجرای این پروژه انجام شد و امیدواریم با ادامه پیدا کردن این همکاری‌ها گام‌های مؤثری در راستای کاهش دغدغه نیازمندان واقعی جامعه برداشته شود.

یوسفی خاطرنشان کرد: شرط موفقیت این نهاد حمایت مسئولان، حضور آحاد مردم و استفاده از ظرفیت کمک‌های مردمی است، و امیدواریم با تحقق این مهم شاهد استفاده از ظرفیت‌های مختلف برای رفع مشکلات جامعه هدف به خصوص مسکن و اشتغال نیازمندان باشیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=24756

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.