• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان لنجان:

تردد در تمامی محورهای لنجان برقرار است

  • کد خبر : 24919
  • 15 دی 1401 - 20:50
تردد در تمامی محورهای لنجان برقرار است
فرماندار شهرستان لنجان گفت: با توجه به تدابیر اتخاذ شده همه راه‌های اصلی شهرستان باز و تردد در آنها جریان دارد اما راهداران، اعضا جمعیت هلال احمر، پلیس راه اصفهان- شهرکرد و … در آماده‌باش کامل بوده و برای بازگشایی مسیرهای مواصلاتی و کمک به افراد گرفتار در مسیرها اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حمیدرضا محمدی فشارکی از آماده‌باش اعضا ستاد بحران شهرستان لنجان برای انجام عملیات زمستانی در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: بر اساس پیش‌بینی و اعلام هواشناسی استان اصفهان، در روزهای پایان هفته شاهد بارش برف و باران هستیم و موج جدید بارش برف و باران زمستانی طبق پیش بینی‌ها در شهرها و روستاهای شهرستان فرا رسید و برخی محورهای مواصلاتی را سفیدپوش کرد.

وی افزود: اعلام هشدار سطح قرمز بارندگی در شهرستان لنجان موجب شد تا تمامی اعضا ستاد بحران شهرستان به صورت آماده‌باش در راه‌های شهرستان مستقر شوند و از ساعت سه بامداد امروز پنجشنبه – پانزدهم دی- فعالیت خود را آغاز کنند.

فرماندار شهرستان لنجان تصریح کرد: با توجه به تدابیر اتخاذ شده همه راه‌های اصلی شهرستان باز و تردد در آنها جریان دارد اما راهداران، اعضا جمعیت هلال احمر، پلیس راه اصفهان- شهرکرد و … در آماده‌باش کامل بوده و برای بازگشایی مسیرهای مواصلاتی و کمک به افراد گرفتار در مسیرها اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

وی با بیان اینکه از بامداد امروز بیش از ۲۲۵ تن شن و نمک جهت نمک‌پاشی در مسیرهای مواصلاتی مورد استفاده قرار گرفته است، ادامه داد: بر اساس گزارشات ارائه شده سه دستگاه نمک‌پاش، دو دستگاه گریدر و چهار دستگاه ماشین آلات سبک به منظور مقابله با حوادث احتمالی در جاده‌های شهرستان مستقر شده و به برف‌روبی و نمک پاشی معابر جهت پیشگیری از لغزندگی و سهولت تردد شهروندان هستند.

محمدی با بیان اینکه راهداران هم اکنون در حال نمک پاشی در جاده‌های شهرستان هستند تا از یخ زدگی جاده‌ها جلوگیری شود، اضافه کرد: محورهای باغبادران به سمت سامان، گردنه رخ، محور اصلی اصفهان-شهرکرد، تونل هاردنگ و محور سفید دشت و بیشتر بارش برف را داشته‌اند و با توجه به تردد قابل توجه در این مسیرها انتظار می‌رود شهروندان از مسافرت‌های غیرضروری خودداری کنند.

وی عنوان کرد: بر اساس آمار ارائه شده سه مورد امدادرسانی به خودرو تریلی در گردنه رخ انجام شده و با تلاش فرماندهی پلیس راه اصفهان- شهرکرد و راهداران شهرستان لنجان در کمترین زمان ممکن مسیر ایمن سازی شده است.

فرماندار شهرستان لنجان خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی بهتر است مسافران قبل از سفر از وضعیت راه‌ها اطلاع کسب کرده و شرایط لازم را پیش‌بینی کنند تا در زمان بارش باران و برف و یخبندان دچار گرفتاری و سانحه نشوند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=24919

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.