• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار باغبادران:

تلاش بی‌وقفه شهرداری باغبادران با آغاز بارش برف تاکنون ادامه دارد

  • کد خبر : 25042
  • 21 دی 1401 - 20:00
تلاش بی‌وقفه شهرداری باغبادران با آغاز بارش برف تاکنون ادامه دارد
شهردار باغبادران گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، دو دستگاه گریدر، یک دستگاه باب کت و یک دستگاه تراکتور هم‌زمان با نمک‌پاشی، کار برف‌روبی را نیز انجام می‌دادند و در روزهای بارش برف معابر اصلی شهر توسط شهرداری برف‌روبی شد و برف‌روبی کامل معابر فرعی و کوچه‌های شهر همچنان در دستورکار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حجت‌الله امینی در جمع خبرنگاران با اشاره به آمادگی نیروهای خدمات شهری در زمان بارش برف در شهر ساحلی باغبادران، اظهار کرد: با توجه به هشدارها و پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی، نیروهای خدمات شهری شهرداری باغبادران از روز دوشنبه در حالت آماده‌باش به‌سر می‌بردند.

وی با بیان اینکه تلاش بی‌وقفه پرسنل خدوم خدمات شهری شهرداری باغبادران با آغاز بارش برف تاکنون ادامه داشته، افزود: بارش برف از ساعت ابتدایی روز سه‌شنبه بیستم دی در شهر ساحلی باغبادران آغاز شد و بارش سنگین برف و توپوگرافی کوهستانی شهر باعث مسدود شدن بسیاری از معابر شهر شد. ازاین‌رو نیروهای شهرداری آنچه در توان داشتند، انجام دادند تا تردد آسانی را برای شهروندان رقم بزنند.

شهردار باغبادران با بیان اینکه بارش حدود ۳۰سانتی‌متری برف طی سال‌های گذشته اتفاق کم‌نظیری است، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده دو دستگاه گریدر، یک دستگاه باب کت و یک دستگاه تراکتور هم‌زمان با نمک‌پاشی، کار برف‌روبی را نیز انجام می‌دادند و در روزهای بارش برف، معابر اصلی شهر توسط شهرداری برف‌روبی شد و برف‌روبی کامل معابر فرعی و کوچه‌های شهر همچنان در دستورکار قرار دارد. برنامه مدیریت شهری آن بوده تا برف‌روبی به گونه‌ای انجام شود که دچار یخ‌زدگی معابر نشویم.

وی اضافه کرد: بعضی کوچه‌های فرعی که تردد در آن کم است و امکان ورود خودروها در آن نیست را نیز از قبل کیسه شن و نمک برای آن‌ها تعبیه کرده بودیم و با تلاش کارگران شهرداری این کیسه‌ها در سطح معابر ریخته می‌شود.

امینی با بیان اینکه تعداد زیادی از درختان شهر نیز به‌دلیل سنگینی بارش برف آسیب دیدند، اظهار کرد: بارش سنگین برف به درختان سطح شهر آسیب جدی وارد کرد که همین مسئله نیز سبب قطعی برق در بعضی محلات شد.

وی خاطرنشان کرد: کارگران فضای سبز برای درخت‌تکانی اقدام کردند تا حجم زیاد برفی که روی درختان نشسته بود موجب صدمه زدن به آن‌ها نشود.

شهردار باغبادران گفت: واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری باغبادران در کنار واحد خدمات شهری، آماده ارائه خدمات به شهروندان است و خوشبختانه با توجه به افزایش همدلی و همراهی دستگاه‌های خدمت‌رسان کمترین حوادث را در سطح شهر شاهد بودیم و حوادث جزئی نیز که رخ داد کمترین آسیب را به دنبال داشت.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=25042

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.