• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

امدادرسانی به ۲۲۶ نفر از گرفتاران در برف و کولاک در لنجان

  • کد خبر : 25060
  • 21 دی 1401 - 21:08
امدادرسانی به ۲۲۶ نفر از گرفتاران در برف و کولاک در لنجان
فرماندار شهرستان لنجان گفت: از بامداد روز گذشته تا بامداد امروز بیست و یکم دی‌ماه با تلاش تیم امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر پایگاه قلعه آقا به ۲۲۶ نفر امدادرسانی شده است.

حمیدرضا محمدی فشارکی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن با بیان اینکه یکی از مسائل مهم و جدی در جریان بارش سنگین برف آمادگی دستگاه‌ها و مدیران شهرستان لنجان بود، اظهار کرد: بارش برف و باران به دلیل حفظ ذخایر آبی در بالادست نعمت الهی است، اما با توجه به اهمیت تردد ایمن شهروندان از مسیرهای مواصلاتی شهرستان لنجان تلاش شد تا این رحمت الهی تبدیل به نقمت نشود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تمام مسیرهای اصلی محورهای شهرستان لنجان باز است، افزود: بر اساس اعلام هواشناسی در خصوص در روزهای پایان هفته، شاهد بارش برف در شهرها و روستاهای شهرستان لنجان بودیم به‌گونه‌ای که محورهای مواصلاتی شهرستان لنجان را سفیدپوش کرد.

فرماندار شهرستان لنجان تصریح کرد: با توجه به تدابیر اتخاذشده، و تلاش شبانه‌روزی و جهادی راهداران، مدیریت شهری شهرهای ۹ گانه شهرستان لنجان، پلیس راه، امدادگران جمعیت هلال احمر و کلیه اعضا ستاد بحران شهرستان همه راه‌های اصلی و درون شهری و روستایی شهرستان لنجان باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد.

وی ادامه داد: بر اساس گزارشات ارائه شده از بامداد روز گذشته تا بامداد امروز بیست و یکم دی ماه با تلاش تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر پایگاه قلعه آقا به ۲۲۶ نفر امداد رسانی شده است.

محمدی اضافه کرد: توزیع ۴۸ بسته غذایی، اسکان ۲۰ نفر از مسافران گرفتار در برف، رها سازی ۶۶ مورد خودرو گرفتار در برف و کولاک، توزیع آب معدنی، کمک به ۳۰ خودرو برای نصب زنجیر چرخ از دیگر اقداماتی است که از بامداد روز گذشته تا بامداد امروز بیست و یکم دی ماه توسط امدادگران هلال احمر شهرستان لنجان انجام شده است.

وی انسجام و وحدت دستگاه‌ها و مدیران برای خدمات رسانی شایسته به شهروندان و مسافران را ضرورتی جدی دانست و اظهار کرد: اگر همکاری و هماهنگی در کارها نباشد حتی در صورت برخورداری از همه امکانات، تجهیزات و ناوگان خودرویی مورد نیاز باز هم دچار مشکل خواهیم شد اما خوشبختانه با آمادگی دستگاه‌ها و اعضا ستاد بحران شهرستان لنجان شاهد خدمت رسانی قابل قبول دستگاه‌ها علیرغم بارش سنگین برف در این شهرستان بودیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=25060

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.