• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار باغبادران خبر داد:

جشنواره زیباترین آدم برفی در باغبادران برگزار می‌شود

  • کد خبر : 25062
  • 22 دی 1401 - 9:00
جشنواره زیباترین آدم برفی در باغبادران برگزار می‌شود
شهردار باغبادران گفت:شهرداری باغبادران همزمان با بارش سنگین برف در راستای افزایش نشاط اجتماعی شهروندان و مشارکت شهروندان در شادی بارش نعمت الهی، جشنواره زیباترین آدم برفی در این شهر را اجرایی کرد.

حجت الله امینی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن با بیان اینکه چهره شهر ساحلی باغبادران طی روزهای گذشته سپیدپوش شد و شادمانی شهروندان را در این روزهای سرد زمستانی به‌همراه داشت، اظهار کرد: بارش برف سنگین در شهر ساحلی باغبادران تصاویر زیبایی را در طبیعت شهر خلق کرده و بخش قابل توجهی از خانواده‌ها خصوصاً جوانان و نوجوانان با حضور در اطراف رودخانه زاینده‌رود، بیشه زارها و پارک ساحلی شهر مشغول به شادی هستند.

وی افزود: زیبایی دو چندان طبیعت باغبادران سبب شد تصاویر و فیلم‌های بسیاری توسط شهروندان از بارش برف و تصاویر مربوط به برف بازی و آدم برفی‌هایی که درست کردند در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شود.

شهردار باغبادران با بیان اینکه طی روزهای گذشته برخی از شهروندان مشتاقانه به سطح شهر آمده‌اند و در حال ساخت تندیس‌های کودکانه برفی و گرفتن تصاویر یادگاری با همدیگر و مناظر زیبای برفی هستند، تصریح کرد: شهرداری باغبادران همزمان با بارش سنگین برف در راستای افزایش نشاط اجتماعی شهروندان و مشارکت شهروندان در شادی بارش نعمت الهی، جشنواره زیباترین آدم برفی در این شهر را اجرایی کرد.

وی عنوان کرد: شهروندان تا ساعت ۱۸ روز پنجشنبه بیست و دوم دی ماه فرصت دارند تصاویرتندیس‌های برفی خود را به صفحه رسمی شهرداری باغبادران در ایتا ارسال کنند پس از انجام ارزیابی، تصویر بهترین تندیس آدم برفی انتخاب و در مراسمی این آثار معرفی و تقدیر می‌شوند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=25062
  • نویسنده : مهدی سلیمیان

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.