• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنجان خبر داد:

اهدای ۲۱ جهیزیه به نوعروسان لنجانی

  • کد خبر : 25094
  • 24 دی 1401 - 17:11
اهدای ۲۱ جهیزیه به نوعروسان لنجانی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنجان گفت:همزمان با ایام ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) به همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گروه‌های جهادی و بسیجیان شهرستان لنجان ۲۱ سری جهیزیه به ارزش ریالی هشت میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به نوعروسان نیازمند این شهرستان اهدا شد.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حسین خدامیان ظهر امروز شنبه – بیست و چهارم دی ماه – در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تأسیس تاکنون در عرصه‌های مختلف در خدمت به محرومان خدمات گسترده و ارزشمندی را به ویژه در پرداخت هزینه‌های امر مقدس ازدواج ارائه داده است.

وی افزود: همزمان با ایام ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) به همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گروه‌های جهادی و بسیجیان شهرستان لنجان ۲۱ سری جهیزیه به ارزش ریالی هشت میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به نوعروسان نیازمند این شهرستان اهدا شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنجان تصریح کرد: این جهیزیه‌ها شامل ۱۰ قلم کالا از جمله تلویزیون، یخچال، ماشین لباسشویی، اجاق گاز و جارو برقی و… است که برای هر سری کالا ۴۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه تهیه جهیزیه نیازمندان در راستای ترویج فرهنگ حسنه ازدواج است تا در سایه این امر مهم، از بروز آسیب‌های اجتماعی در جامعه پیشگیری شود، عنوان کرد: ۷۰ درصد اعتبار تهیه این جهیزیه توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان لنجان، ۱۰ درصد توسط گروه‌های جهادی و ۲۰ درصد آن توسط بسیجیان و خیرین و… تأمین شده است.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=25094
  • نویسنده : زهرا جعفری

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.