• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان لنجان:

کلیه امکانات برای بازگشایی مسیرهای اصلی لنجان و کاهش مشکلات مردم گرفتار در برف بسیج شده است

  • کد خبر : 25111
  • 27 دی 1401 - 22:20
کلیه امکانات برای بازگشایی مسیرهای اصلی لنجان و کاهش مشکلات مردم گرفتار در برف بسیج شده است
فرماندار شهرستان لنجان به دنبال بارش سنگین برف، به طور سرزده از مناطق برف‌گیر این شهرستان بازدید کرد.

حمیدرضا محمدی فشارکی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن، اظهار کرد: با توجه به اعلام هواشناسی و اعلام هشدار درخصوص بارش برف در شهرها و روستاهای شهرستان لنجان ضمن اعلام آماده‌باش به دستگاه‌های خدمات‌رسان، با حضور میدانی مدیران شهرستان تلاش شد با تمام توان در جهت ارائه هرچه بهتر خدمات به شهروندان از هیچ تلاش و کوششی فروگذاری نشود.

وی با بیان اینکه به دلیل بارش سنگین برف و بردت هوا حدود یک ساعت محور شهرکرد اصفهان مسدود شده بود، افزود: تمام امکانات برای بازنگه داشتن جاده‌های اصلی شهرستان لنجان بسیج شده است و با تدابیر در نظر گرفته شده و حضور جهادی اعضا ستاد بحران شهرستان از جمله اداره راهداری، شهرداری‌ها و دستگاه‌های امدادی پس از تلاش بسیار از ساعت ۲۰ مسیرها بازگشایی شده و تردد در مسیرهای اصلی به حالت عادی بازگشته است.

فرماندار شهرستان لنجان تصریح کرد: تدابیر لازم برای اسکان اضطراری مسافران در شهرهای باغبادران، چرمهین و باغشاد مد نظر قرار دارد و تعدادی از سوله‌های ورزشی و حسینیه‌ها آماده پذیرش مردم هستند.

وی تاکید کرد: با توجه به تدابیر در نظر گرفته شده، همه راه‌های اصلی شهرستان باز است و تردد در آنها جریان دارد. راهداران، اعضای جمعیت هلال‌احمر و پلیس‌راه اصفهان – شهرکرد در آماده‌باش کامل هستند و برای بازگشایی مسیرهای مواصلاتی و کمک به افراد گرفتار در مسیرها، اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

محمدی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی، بهتر است مسافران پیش از سفر از وضعیت راه‌ها اطلاع کسب و شرایط لازم را پیش‌بینی کنند تا در زمان بارش برف و باران و یخبندان گرفتار و دچار سانحه نشوند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=25111

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.