• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
امام جمعه زرین شهر:

ملت ایران به نظام و انقلاب اسلامی اعتماد داشته و به حل مشکلات از سوی نظام امیدوار هستند

  • کد خبر : 25273
  • 30 دی 1401 - 20:45
ملت ایران به نظام و انقلاب اسلامی اعتماد داشته و به حل مشکلات از سوی نظام امیدوار هستند
امام جمعه زرین شهر گفت: مسئولان و برنامه‌ریزان کشور در هر سنگری که هستند باید قدردان مردم بصیر و ولایت پذیر ایران باشند، چراکه دشمن برای فروپاشی کامل نظام و کشور برنامه‌ریزی کرده بود اما عدم همراهی مردم ایران دشمنان و بدخواهان را در اجرای برنامه شوم خود ناکام کرد.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حجت الاسلام قاسم باقریان در جمع مردم زرین شهر با بیان اینکه مردم بصیر ایران در جریان آشوب‌های اخیر به بهترین شکل ممکن به وظیفه خود عمل کردند، اظهار کرد: در جریان اغتشاشات اخیر ایران ملت بصیر صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند تا نشان دهند حسابشان از آشوبگری‌هایی که طی چند ماه گذشته توسط تعداد معدودی اغتشاشگر در کشور رخ داد، جدا است و آن‌ها همچنان پای نظام مقدس جمهوری اسلامی و خون شهدا ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه ملت ایران در مواقع حساس اجازه موج‌سواری به دشمن را نداده و نمی‌دهند، افزود: مسئولان و برنامه‌ریزان کشور باید قدردان مردم بصیر و فهیم ایران باشند، چراکه دشمن برای فروپاشی کامل نظام و کشور برنامه‌ریزی کرده بود اما عدم همراهی مردم ایران دشمنان و بدخواهان را در اجرای برنامه شوم خود ناکام کرد.

امام جمعه زرین شهر با بیان اینکه ملت ایران همچنان به نظام و انقلاب اسلامی اعتماد داشته و به حل مشکلات از سوی نظام امیدوار هستند، گفت: مردم با ایمان و بصیر ایران اسلامی در حوادث مختلف علیرغم وجود دردهای فراوان که ناشی از کمبودها و مشکلات معیشتی است اعتماد خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی را نشان دادند و به روش‌های مختلف وفاداری و پابندی خود به نظام و کشور را به تصویر کشیده و به تمام دنیا وفاداری و ولایت پذیری خود را مخابره کردند.

وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی عشق و باور مردم به انقلاب را کمرنگ نکرده است، ادامه داد: مسئولان باید به شکلی جهادی و عملی به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در جهت حل مشکل معیشت و اقتصاد عمل کرده و به سخنان رهبری برای حل این موضوعات عمل کنند.

باقریان با بیان اینکه مسئولان باید خود را سرباز نظام وخدمت گذار مردم بدانند، اضافه کرد: مسئولان باید مردم را محرم خود بدانند چراکه این سرمایه عظیم حسن نیت و اعتماد خود به مسئولان را در شرایط سخت اقتصادی و علیرغم وجود مشکلات فراوان نشان دادند و انتظار دارند مسئولان نیز به مردم اعتماد کامل داشته باشند و در مسیر خدمت به آنها تلاش کنند.

وی با بیان اینکه مسئولان برای حل مشکلات اقتصادی باید هرکاری می‌توانند انجام دهند، گفت: دروغ، طرح وعده‌های پوچ و عوام فریبی در بین مردم به هیچ عنوان پذیرفتنی نبوده از این رو مسئولان اگر نمی‌توانند اقدامی را انجام دهند باید آن را شجاعانه با مردم در میان بگذارند و این مسئله باعث خواهد شد مردم در میدان عمل حضور یافته و دست در دست مسئولان دهند تا راه حل برطرف کردن مشکل را پیدا کنند.

امام جمعه زرین شهر با بیان اینکه بسترهای دو قطبی سازی و ایجاد نارضایتی در جامعه باید از میان برداشته شود، عنوان کرد: وجود بسترهای دوقطبی سازی و ایجاد نارضایتی باعث سو استفاده بدخواهان ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد، از این رو چنانچه فکری اساسی برای از میان برداشتن این بسترها نشود، بار دیگر باید شاهد حوادث ناگوار و اجرای توطئه جدید دشمنانان بود.

وی خاطرنشان کرد: در حوادث اخیر دشمنان با درک و شناخت بسترهای دو قطبی سازی، ایجاد نارضایتی در کنار غفلت و بی‌تدبیری برخی از مسئولان و با داشتن طرحی جامع قصد نابودی کشور را داشتند به‌گونه‌ای که با برنامه‌ریزی، جذب و آموزش، اجاره و تأسیس شبکه‌های ماهواره‌ای، ایجاد شبکه‌های زیر زمینی و استفاده حداکثری از فضای مجازی قصد داشت در هفته‌های اول اغتشاشات کار را تمام کنند.

باقریان یادآور شد: مستکبران جهان برای دستیابی به اهداف شوم خود قشر جوان را با وعده‌های جذاب، جذب کرده و به کشورهای همسایه بردند و آنان را ماه‌ها آموزش داده و برای ایجاد آشوب در کشور آماده کردند و آنچه کشور را نجات داد ولایت پذیری، بصیرت و عدم همراهی مردم و جانفشانی نیروی‌های حافظ امنیت بود.

وی ایجاد بسترهای لازم برای گفت‌گو با توده مردم را یک ضرورت دانست و گفت: طی سال‌های اخیر گفت‌گوی مردم و مسئولان، نقد سازنده، دورهمی‌های سالم و پرنشاط به دست فراموشی سپرده شده بود و مسئولان به این مهم توجه نکردند و همین عدم توجه یکی از بسترهای نارضایتی را به وجود آورد از این رو باید زمینه ارتباط دوسویه بین مردم و مسئولان به خوبی فراهم شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=25273

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.