• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

بیانیه شورای اسلامی استان اصفهان درباره اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران

  • کد خبر : 25280
  • 01 بهمن 1401 - 16:37
بیانیه شورای اسلامی استان اصفهان درباره اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران
 شورای اسلامی استان اصفهان در خصوص اقدام خصمانه پارلمان اروپا علیه فرزندان انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش نبض وطن،  شورای اسلامی استان اصفهان در خصوص اقدام خصمانه پارلمان اروپا علیه فرزندان انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد. در این بیانیه آمده است: اروپای ناتوان در تامین امنیت خود با پرورش و حمایت از تروریسم و گروه‌های تروریستی و در راس آن‌ها رژیم غاصب وکودک کش صهیونیستی، امنیت خود را در ناامن نمودن کشور‌های مظلوم جهان و منطقه غرب آسیا میداند.

همین کشور‌ها با تمام توان تلاش کردند با همکاری برخی از کشور‌های منطقه از جمله عربستان سعودی و با ابزار رسانه و ایجاد جنگ ترکیبی و اغتشاشات در کشورمان سرپوشی بر بحران‌های ایجاد شده در کشورهایشان بگذارند.

اروپا پس از شکست در ناامن ساختن ایران اسلامی و دور نمودن داعش از منطقه از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعنوان منحصر‌بفرد‌ترین سازمان ضد تروریستی در منطقه و جهان، گوش به‌فرمان داعش و رژیم کودک‌کش اسرائیلی بنا دارد سازمان مردمی وضد تروریستی را در لیست گروه تروریستی قرار دهد.

تروریستی اعلام کردن نهاد رسمی نظامی ایران، اقدامی بی‌سابقه و بدعتی خطرناک در حقوق بین‌الملل وبرخلاف منشور سازمان ملل است.

اگرچه این اقدام خللی در ماموریت عزیزانمان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایجاد نخواهد کرد و نشان دهنده ضعف و ناتوانی کشور‌های اروپایی است، اما این اطمینان را مجددا می‌دهیم اعضای شورای استان اصفهان در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهند ماند و از دستاورد‌های این نهاد ذیل رهنمود‌های فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای (مدظله العالی) حمایت خواهند نمود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=25280

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.