• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شیشه‌فروش مطرح کرد:

تمدید دورکاری در تعدادی از شهرستان‌های اصفهان

  • کد خبر : 25304
  • 01 بهمن 1401 - 21:27
تمدید دورکاری در تعدادی از شهرستان‌های اصفهان
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بر اساس تصمیم کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان دورکاری ادارات در برخی شهرستان‌ها برای روز یکشنبه دوم بهمن‌ماه تمدید شد.

به گزارش نبض وطن به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، منصور شیشه‌فروش اظهار کرد: در پی صدور هشدار نارنجی وضعیت هوا و استقرار توده هوای سرد و سنگین، پایداری جو و رطوبت بالا که سبب تشدید شرایط آلودگی هوا، انباشت آلاینده‌ها در روزهای گذشته و قرارگیری شاخص کیفیت هوای اصفهان و مناطق مجاور در شرایط ناسالم برای عموم شده است، با تصمیم این کمیته، تمام ادارات و بانک‌ها در شهرستان‌های اصفهان، فلاورجان، خمینی‌شهر، برخوار، مبارکه، زرین‌شهر و فولادشهر و نیز بخش‌های مرکزی شهرستان‌های شاهین‌شهر و نجف‌آباد و شهر سجزی برای دومین روز متوالی به صورت دورکار فعالیت خواهند کرد.

وی ادامه داد: مراکز امدادی، خدمات‌رسان، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شبانه‌روزی کماکان در این ایام ارائه خدمت خواهند کرد، بر اساس اعلام قبلی از مصوبات این کارگروه، یکشنبه دوم بهمن‌ماه مدارس و مراکز آموزشی در شهرستان‌های یاد شده به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود و امتحانات دانشگاه‌ها مطابق برنامه برگزار خواهد شد.

️مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: طرح محدودیت تردد خودروهای با پلاک زوج وفرد در شهر اصفهان همچنان از درب منزل اجرایی خواهد شد و با جلوگیری از تردد خودروهای دودزا و بدون معاینه فنی، متخلفان توسط پلیس راهور اعمال قانون خواهند شد.

وی افزود: فعالیت تمام واحدهای صنعتی شناسایی شده در تشدید آلایندگی هوا از جمله واحدهای تولید شن و ماسه، آجر و آسفالت با نظارت محیط زیست و به‌صورت موقت تعطیل اعلام شد.

شیشه‌فروش خاطرنشان کرد: مطابق با تصمیم این کمیته، ایستگاه‌های سلامت با هدف اطلاع‌رسانی، آموزش و ارائه خدمات مرتبط در میدان‌های بزرگ و پرترافیک شهرها توسط دانشگاه علوم پزشکی و جمعیت هلال‌احمر استان استقرار خواهند یافت.

وی توصیه کرد: شهروندان با اجتناب از حضور و انجام فعالیت‌های ورزشی در فضاهای باز و هسته‌های مرکزی و پرترافیک شهرها درصورت حضور در این اماکن از ماسک استفاده کنند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=25304

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.